نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6108
-
الف
+

«شاهرخ خان»، «آکشی کومار» و «هرتیک روشن» جایگزین «سلمان خان» در یک فلم کمیدی

قرار است «شاهرخ خان»، «آکشی کومار»و «هرتیک روشن»، در یک فلم کمیدی جایگزین «سلمان خان» شوند.

به گزارش آی فیلم 2، «سلمان خان» بازیگر محبوب سینمای هند، پیشنهاد تهیه کننده فلم کمیدی «ورود ممنوع» را برای حضور در شماره دوم این فلم رد کرد.

«ورود ممنوع» (No Entry) عنوان فلمی می باشد که سال ۲۰۰۵ میلادی به کارگردانی «آنیس بزمی» تولید شده است. این فلم کمیدی با حضور «سلمان خان» به موفقیت نسبی در سالون های سینمای هند رسید.

اکنون بعد از گذشت 16 سال «بانی کاپور» تهیه کننده مشهور بالیوود قصد دارد شماره دوم فلم «ورود ممنوع» را مقابل کمره ببرد اما مشکلاتی که با سلمان طی این پروژه به وجود آمد مانع از این شد که فلمبرداری آغاز شود.

سلمان خان قرار بود در این فلم نقش دوگانه داشته باشد، به این معنی که دو شخصیت متفاوت را همزمان ایفا کند، تخنیک نقش دوگانه تقریبا 5 دهه در سینمای هند مورد استفاده قرار می گیرد. به گفته بانی کاپور، سلمان خان پس از خواندن فلمنامه ترجیح داده که در این فلم حضور نداشته باشد و با به تاخیر انداختن حضورش در این پروژه سرانجام عدم همکاری خود را با «آنیس بزمی» اعلام کرده است.

«بانی کاپور» پس از رد پیشنهادش به سراغ «شاهرخ خان» می رود و او هم بعد از خواندن فلمنامه به دلایل نا معلوم تصمیم می گیرد تا در این فلم نقش آفرینی نکند.

همچنین تهیه کننده فلم «ورود ممنوع2» با «آکشی کومار» و «هرتیک روشن» هم به طور جداگانه ملاقات داشته و در پیوند با حضور در این فلم مذاکره نموده اما آکشی کومار و هرتیک روشن با سبک فلم و نحوه روایت داستان ارتباط برقرار نکرده و پیشنهاد وی را رد کردند.

با این حال بر طبق آخرین اخبار بانی کاپور با «فرید خان» که در شماره اول فلم ورود ممنوع حضور داشت، وارد مذاکره شده تا به عنوان شخصیت مرکزی فلم حضور داشت باشد.

بیشتر بخوانید:

نقش «سلمان خان» در فلم جدید «شاهرخ خان» اعلام شد

چرا «شاهرخ خان» بازی در فلم «سلمان خان» را رد کرد؟

«آکشی کومار» جان 212 مسافر یک طیاره را نجات می دهد!

بازگشت ستاره محبوب «بالیوود» به سینما

 ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین