نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1198
-
الف
+

آخرین خبرها از وضعیت صحی «احمد فخر» بازیگر سریال خاطره انگیزه «مزد ترس»

در این گزارش از آخرین وضعیت «احمد فخرصباحی» بازیگر سریال خاطره انگیزه «مزد ترس» بیشتر آگاه می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «احمد فخر صباحی» هنرمند مشهدی که در تیاتر‌ها و فلم‌های متعددی نقش آفرینی کرده ، سال‌ها در رادیو ایران به نویسندگی و کارگردانی پرداخته است و مخاطبان شبکه آی فیلم 2 سریال های خاطره انگیزه «مزد ترس1»  و مزد ترس ۲ «بازی با مرگ» را با هنرنمایی وی مشاهده نمودند، مدتی است که در بستر بیماری روزگار می‌گذراند.

این هنرمند مشهدی حدود هشت ماه گذشته براثر عارضه مغزی راهی شفاخانه می‌شود. چند ماه از بهبودی نسبی او پس از عملیات جراحی می‌گذرد که متأسفانه با درد شدید دوباره راهی شفاخانه می‌شود و این روز‌ها را با جسمی کم رمق و متصل به دستگاه می‌گذراند.

«احمد فخر صباحی» متولد ۱۲  حوت (اسفند) ۱۳۲۵ در مشهد است. رشته تحصیلی او در دوره لیسه (دبیرستان)، علوم طبیعی بوده است و به همین سبب دانشجوی رشته طب می شود و برای ادامه تحصیل به اصفهان می رود، اما با وجود علاقه به طب سنتی، به دلیل مخالفت پدر و مادرش با تحصیل او در شهری دیگر، در سال سوم  تغییر رشته می دهد و به دانشکده مدرسه عالی تلویزیون و سینما ایران می رود

شهرآرا نیوز گزارش داد: دوره ماستری را به دلیل علاقه مندی به ستاره شناسی، آسترونومی(نجوم) می خواند. سپس مقطع داکتری را در رشته فلسفه در ایتالیا می گذراند. او همچنین لیسانس الهیات از ایتالیا دارد و درزمینه ادیان، مطالعه زیادی کرده است.

«فخر» بعد از پایان دوران عسکری، حدود ۴۳ سال پیش در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران استخدام می‌شود و کارش را در رادیو آغاز می‌کند.

این هنرمند مشهدی هم زمان با فعالیت در رادیو، بازیگری را نیز دنبال می‌کند. اولین کار نمایشی فخر، تله تیاتر «پشت شیشه‌های مه آلود» است که چهار دهه پیش در آن بازی کرده و از رادیوتلویزیون ملی ایران نشر شده است. او در فلم‌ها و سریال‌های متعددی ازجمله «حمزه علی خان»، «کمند خاطرات»، «یار در خانه» و «اسب سهراب» ایفای نقش کرده است.
 
«احمد فخر صباحی» بیشتر به واسطه نقش آفرینی اش در سریال پر بیننده «مزد ترس» شناخته می شود؛ وی در این سریال نقش خلافکار تیزهوشی را بازی می کرد که قصد داشت از دست قانون فرار کند.

«عبدالرضا اکبری»، «فریبرز عرب نیا»، «رقیه چهره آزاد»، «علی دهکردی» و «حمید خیر آبادی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

در پیوند با این خبر بخوانید :

فلم نما/پرستاری که برای محافظت از طفل بیمار جانش را به خطر می اندازد

فلم نما/واکنش یک مرد در مقابل اصرار مادرش برای ازدواج مجدد

فلم نما/حمله مسلحانه به یک زن و شوهر پلیس در یکی از پارک های تهران

م ا 

نظر شما
ارسال نظر