نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2966
-
الف
+

نشر سریال های «زنگ اخر» و «انقلاب زیبا» از امروز در شبکه آی فیلم2

سریال های «زنگ اخر» و «انقلاب زیبا» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، قسمت اول سریال های «زنگ آخر» و «انقلاب زیبا» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

سریال تلویزیونی «زنگ آخر» به کارگردانی «نیما فلاح» تولید سال 1381 است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مدیر یک لیسه قول می دهد تا پایان سال ، آن مرکز آموزشی را به بالاترین سطح علمی و ... برساند اما در این مسیر، رویدادها و ماجراهای مختلفی رخ می دهد.

سیامک انصاری، ارژنگ امیرفضلی، سید جواد رضویان، رامین ناصرنصیر، بیژن بنفشه‌خواه، رضا بنفشه‌خواه، نادر سلیمانی
و امیر نوری ازجمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «زنگ آخر» هر روز ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

«انقلاب زیبا» یک سریال تلویزیونی تولید سال ۱۳۹۳ به کارگردانی «بهرنگ توفیقی»، نویسندگی «حامد عنقا» و تهیه‌کنندگی «رامین عباسی‌زاده» می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زیبا و حامد که در یک کمپنی معماری همکار هستند تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند، در حین مراسم ازدواج زیبا و حامد اتفاقی غیرمنتظره روی می‌دهد. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در گذشته می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد.

آتیلا پسیانی، آزاده صمدی، علیرضا کمالی، فریبا کوثری، نوش‌آفرین رحمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه تهرانچی، فهیمه جلوخانی نیارکی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر، رضا افشار، محسن درویش‌زاده، پیمان یاحقی، شقایق فراهانی و مجید مظفری بازیگران این سریال هستند.

سریال «انقلاب زیبا» هر روز ساعت 18:00 به وقت کابل، 17:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال «انقلاب زیبا»

دانلود سریال «زنگ آخر»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

جالب نیستن.چراسریال همسفر یا غریبه یا کاشانه رو پخش نمی کنید🙏🙏🙏