نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
808
-
الف
+

ناگفته های «مهرانه مهین ترابی» بازیگر سریال «همه چیز آنجاست»

«مهرانه مهین ترابی» با حضور در برنامه «دورهمی»، از راز ماندگاری سریال «همسران» و ناگفته‌های زندگی خود گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهرانه مهین ترابی» بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های«همسران»، «خانه سبز»،  «همه بچه های من»، «مامور بدرقه»، «شمس العماره» و «زمانه» شاهد بودند با حضور در برنامه تلویزیونی «دورهمی» از راز ماندگاری سریال «همسران» و ناگفته‌های زندگی خود گفت.

بانو «مهین ترابی» در این گفت و گو با اشاره به حضور کمرنگش در تلویزیون و رسانه ها عنوان کرد: من خیلی کم حرف هستم و زیاد اهل مصاحبه نیستم. در بازیگری هم دوست دارم کار کنم، اما کاری را که احساس خوبی به داشته باشم و درکنارش مخاطب هم از تماشایش لذت ببرد.

بازیگر سریال «همه چیز آنجاست»  درباره شروع فعالیش اظهار کرد: خیلی اتفاقی با کورس های  تیاتر «فرامرز صدیقی» آشنا شدم و از سر بیکاری به این کورس ها رفتم؛ بعد از مدتی به بازیگری علاقمند شدم و این حرفه را ادامه دادم با پیشنهاد «فرامرز صدیقی» به سمت دانشگاه رفتم و در رشته هنرهای زیبا قبول شدم. دو سالی بود در گمرگ میدان هوایی «مهرآباد» شیفت شب کار می‌کردم و صبح‌ها سر صنف دانشگاه می‌رفتم؛ شما فکر کنید که چقدر زحمت کشیدم.

بازیگر «همسران» عنوان کرد: من سال‌ها تیاتر کار می‌کردم و راضی بودم و دوست داشتم. اما زمانی که اولین سریال تلویزیونی را بازی کردم دیگر نتوانستم رها کنم و پرکار شدم.

«مهین ترابی» در ارتباط با ازداواج نکردنش گفت: به طور طبیعی یک خانم ۶۳ساله باید ازدو اج کرده باشد، اما من ازدواج نکردم. خیلی آدم سخت گیری هستم. این موضوع باعث شد، هیچ وقت مرد دلخواه خودم را پیدا نکردم. این همه آدم گشتند و مرد زندگیشان را پیدا کردند، اما یک نفر پیدا نکرد؛ این موضوع چه اشکالی دارد. هیچ توقع عجیب و غریبی برای ازدواج نداشتم، اما یک اصولی داشتم که نمی‌توانستم از آن کوتاه بیایم. برای من عمق وجود انسان‌ها مهم بود.

بازیگر سریال «زمانه» در پاسخ به این سوال که آیا حسرتی در دل دارد یا نه بیان کرد: من با همه اتفاقات زندگیم آشتی بودم و کنار آمدم. هیچ وقت آرزوی آنچنانی نداشتم. از بودنم راضی هستم و شاید هزاران میلیون بار برای همین موضوع از خدا تشکر کردم. به خدا گفتم مرسی که من را به دنیا آوردی و این بودن همه چیز است.

این بازیگر درباره راز ماندگاری سریال‌های همسران و خانه سبز بیان کرد: همسران، اولین تجربه همکاری من با «بیژن بیرنگ» بود و برای بازی در این سریال هیجان فراوانی داشتم. این سریال همزمان با ضبط نشر می‌شد و ما نظرات مخاطبان را دریافت می‌کردیم؛ خوشبختانه سریال، راضی کننده بود. در این سریال حرف‌هایی از جنس آشتی، صلح، دوست داشتن و وفادار بودن می‌زدیم. همین موضوع مورد توجه مخاطب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید :

چرا «مهرانه مهین ترابی» ازدواج نکرده است؟

«مهرانه مهین ترابی» از «همسران» تا «شمس العماره» + بیوگرافی

بهترین سکانس «مهرانه مهین ترابی» در سریال «آنام»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر