نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2189
-
الف
+

بازیگر نقش «بشرزاد» در «سریال ارمغان» تاریکی را بیشتر بشناسید+ویدیو

در این گزارش با «امیر آقایی» بازیگر نقش «بشر زاد» در سریال در حال نشر «ارمغان تاریکی» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «امیر آقایی» بازیگر نقش «بشر زاد» در سریال در حال نشر «ارمغان تاریکی» زاده ١٠  اسد(مرداد) ۱۳۵۴ در ارومیه فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است و از سال ۱۳۷۴ کار بازیگری را به صورت جدی و حرفوی شروع کرد.

آقایی کار خود را از تیاتر آغار کرد و اولین کار وی در این عرصه تحت نام «آنسوی آینه» را در کنار استاد خود بانو «آزیتا حاجیان» اجرا کرده است.

اولین سابقه بازیگری وی در سینما با بازی در فلم «ارتفاع پست» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا»  در سال 80 اتفاق افتاد و اولین سریال تلویزیونی اش «خاک سرخ» بود که سال 81 نشر گردید.

این هنرمند ایرانی طی سال های 84 تا 96 در سریال های «اولین شب آرامش»، «بی گناهان»، «عبور از پاییز»، « ارمغان تاریکی»، «راستش را بگو »، «سرزمین کهن»، « یادآوری»، « آسمان من»، «چرخ و فلک»و «نوار زرد»  ایفای نقش کرده است.

«آقازاده» از جدیدترین سریال هایی می باشد که آقای امیر آقایی در آن به عنوان بازیگر اصلی حضور داشته است؛ وی با ایفای نقش «نیما بحری» در این سریال توانست توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

آقایی

 آقایی پس از فلم سینمایی «ارتفاع پست» در فلم های «راه طی شده» و «روز برمی آید» به ایفای نقش پرداخت، او در سال 1386 مقابل کمره سیروس الوند ظاهر شد و توانست در روایتی عاشقانه، در فلم «زن دوم» متفاوت‌ترین حضورش در سینما را در کنار ستارگانی چون نیکی کریمی و محمدرضا فروتن تجربه کند.

وی در سال 89 در فلم «سعادت آباد» به کارگردانی مازیار میری در کنار بازیگران مطرحی چون لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار و حسین یاری به ایفای نقش پرداخت. 

امیر آقایی در سال 1392 در فلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده حاضر شد و تجربه ی بازی در کنار بازیگرانی چون طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان را کسب کرد.

«کوچه بی نام»، «۳۶۰ درجه»، «شیفت شب »، «بادیگارد»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «مردی بدون سایه »، «دیدن این فیلم جرم است!»، «شنای پروانه» و «سم پاشی» از جمله فلم هایی است که آقایی از سال 93 تا 99 در آن ها ایفای نقش کرده است.آقایی

از جمله افتخارات وی می توان به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فلم «شنای پروانه» از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ایران اشاره کرد.

گفتنی است سریال های «بی گناهان»، « آسمان من»، «نوار زرد» و «ارمغان تاریکی» با هنرنمایی امیر آقایی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

آقاییآقایی

بیشتر بخوانید :

فصل دوم سریال پولیسی جنایی «نوار زرد» ساخته می شود

فلم «رضا عطاران» و «مهدی هاشمی» مجوز اکران گرفت

«نرگس محمدی» با فلم «خائن کشی» به سینما می آید

م ا 

نظر شما
ارسال نظر