نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2640
-
الف
+

سینماهای هند با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعال شدند

با سیر نزولی موارد ابتلا به «کرونا» در «هند»، سینماهای این کشور از این پس با ظرفیت کامل میزبان مخاطبان خواهند بود.

به گزارش آی فیلم 2،  سینماهای هند که از اکتوبر سال ۲۰۲۰ اجازه فعالیت تنها با ۵۰ درصد ظرفیت را داشتند، از روز گذشته طبق روال معمول با ظرفیت کامل چوکی ها میزبان اکران های سینمایی شدند.
 
 با وجود این تصمیم، سالون های سینمایی که در مناطق در حال مهار کرونا قرار دارند، اجازه نمایش فلم ندارند. همچنین رعایت پروتکل های صحی برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا چون استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، رزرو بلیت و استفاده از ضدعفونی کننده دست برای مخاطبان و کارکنان سالون های سینما و تیاتر اجباری است.  

میزان موارد ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در هند نسبت به دوران اوج آن در سپتمبر ۲۰۲۰ با کاهش ۸۸ درصدی همراه شده و میزان تلفات هفتگی کرونا برای نخستین بار از می سال گذشته به زیر هزار نفر رسیده است.  

 با بهبود تدریجی شرایط سینماها در هند، برخی از آثار سینمایی که مدتی است در انتظار اکران هستند به زودی در سینماهای هند به روی پرده خواهند رفت. فلم اکشن و جنایی «Radhe» با بازی «سلمان خان» ستاره بالیوودی و فلم «Karnan» با نقش آفرینی «دنوش» نیز با استقبال از خبر بازگشایی سینماها با ۱۰۰ درصد ظرفیت در حال آماده سازی مقدمات اکران هستند.  

این تصمیم دولت با استقبال شخصیت های مشهور سینمای این کشور از جمله «سلمان خان» مواجه شده است. این بازیگر هندی اطمینان داد که فلم جدیدش با نام «رادهه» برخلاف اکثر کارهای ۲۰۲۰ به طور مستقیم به سرویس های استریم نخواهد رفت و نمایش عمومی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :

سینماهای هند در شرایط کرونایی بازگشایی شدند

سینماهای هند فعالیت خود را از سر می گیرند

م ا 

نظر شما
ارسال نظر