نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2849
-
الف
+

«فریبا متخصص»: درسی که از زنده یاد «خسرو شکیبایی» گرفتم فراموش نشدنی است

«فریبا متخصص» با حضور در یک برنامه تلویزیونی، خاطره ای شنیدنی از زنده یاد «خسرو شکیبایی» را تعریف کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «فریبا متخصص» بازیگر سریال های شبکه آی فیلم2، با حضور در یک برنامه تلویزیونی، در مورد دوران قرنطینه اظهار داشت: در این روزها فرصت یافتم کارهایی که همیشه دوست داشتم را انجام دهم. درد مشترکی که در اثر انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان ایجاد شد، افراد را به هم نزدیک‌تر کرد.

وی ادامه داد: البته هنوز هم بسیاری رعایت نمی‌کنند. چندی پیش در پروژه‌ای بودیم و متاسفانه افراد بسیاری نزدیک شدند که با بازیگران عکس بگیرند. در این دوران، همین عکس گرفتن و نزدیک شدن‌ها که البته از روی محبت مردم است، می‌تواند باعث انتشار بیماری شود.

«فریبا متخصص» از سریال «در چشم باد» تا «به کجا چنین شتابان»+تصاویر

بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» در میان صحبت های خود به خاطره جالبی اشاره کرد و گفت: در پروژه‌ای با زنده‌یاد «خسرو شکیبایی» همکار بودم، پس از فلمبرداری منتظر بودیم تا به خانه برویم و در این حین مردم می‌آمدند تا عکس بگیرند. هوا سرد بود، ما هم از 5 صبح در صحنه حاضر بودیم.

متخصص ادامه داد: به مرحوم شکیبایی گفتم بیایید زودتر برویم که اگر بخواهیم بمانیم تا دو ساعت دیگر هم باید بایستیم و عکس بگیریم.

زنده‌یاد شکیبایی با همان لحن شیرین‌شان گفتند: اگر هزار نفر هم بیایند ما باید بایستیم و با همه عکس بگیریم. عیبی ندارد بگذار شب شود. آن زمان سنم کم بود ولی از حرف خودم خجالت کشیدم. از آن روز به بعد، همیشه صبر می کنم و عکس می‌گیرم و همیشه این صحبت آویزه گوشم است.

«فریبا نادری» زاده ۱  اسد(مرداد) ۱۳۴۰ هجری خورشیدی است و کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تیاتر آغاز کرد. 

بانو متخصص در سال 1363 با سریال «طالب» وارد قاب تلویزیون شد و در سال 1368 با فلم «شنگول و منگول» وارد سینما شد.

نقش به‌یادماندنی‌اش در كنار عبدالرضا اكبری در سریال «تولدی دیگر» هنوز هم در خاطر مخاطبان مانده است و با حضور در «به كجا چنین شتابان» بار دیگر فعالیتش در عرصه سریال های صدا و سیمای ایران را پررنگ كرد.

علاوه بر دریافت جوایز متعدد بازیگری در زمینه های گوناگون، تاکنون بیش از 9 جایزه داخلی و بین المللی را نیز به خاطر فعالیت های رادیویی اش دریافت کرده است.

از مهم ترین فلم و سریال های او می‌توان به زمانه، ملکوت، سایه تنهایی، به دنیا بگویید بایستد، آوای فاخته، سیب سرخ حوا، روزی که خواستگار آمد و ماه‌پیشونی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

«فریبا متخصص» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم۲: تلاش کردم تمام مادرانه هایی که بازی کردم متفاوت باشد

«فریبا متخصص» با ۳ سریال جدید به تلویزیون می آید

دانلود سریال به کجا چنین شتابان 

دانلود سریال زمانه

دانلود سریال عملیات 125

دانلود سریال ملکوت

دانلود سریال علاءالدین

دانلود سریال همسایه ها

دانلود سریال تولدی دیگر

ع ا  

نظر شما
ارسال نظر