نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3829
-
الف
+

«سیروس میمنت»: کار کردن با ماسک بسیار دشوار است

«سیروس میمنت» طی یک مصاحبه از چالش‌ها، مشکلات و شرایط بازی و برنامه سازی در ایام کرونا سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سیروس میمنت» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران طی یک مصاحبه از چالش‌ها، مشکلات و شرایط بازی و برنامه سازی در ایام کرونا و به ویژه فصل سوم سریال «نون خ» سخن گفت.

 وی افزود: قطعا کرونا در تمام کارها تاثیر خودش را داشته است؛ چنانچه ماه حوت(اسفند) سال گذشته همه از این جریان وحشت زده بودند و این وحشت در صورت بازیگران و تمامی کارها دیده می شد.

بازیگران و داستان فصل سوم سریال «نون خ»

به همین دلیل هم بود که بسیاری از کارها نیمه کاره به اتمام رسید و یا تعطیل شد همچنان که قصه «نون.خ» در فصل دوم از ترس این بیماری کوتاه شد و در مسیری به جز آنچه قرار بود باشد قرار گرفت و پایان یافت.

وی در پیوند با فصل سوم سریال «نون.خ» اظهار داشت: ما در  فصل سوم «نون.خ» همانند فصل‌های پیشین به روز و همراه با مسائل روز اجتماع پیش می رویم و کرونا هم بخشی از قصه این فصل خواهد بود؛ بر این اساس در قصه خواهید دید که یکی از شخصیت های داستان به کرونا مبتلا می شود. 

بازیگر سریال «خانه‌به‌دوش» در مورد شخصیت «کیوان» گفت: شخصیت کیوان همچنان بامزه است و تلاش می کند تا با تفکرات خودش پیش برود. در نیمه های فصل سوم کیوان موهاش خودش را مشکی پرکلاغی می‌کند آن هم به خاطر داستانی که در قصه وجود دارد.

میمنت با اشاره به نقاط قوت فصل سوم سریال «نون.خ» در مقایسه با دو فصل پیشین تاکید کرد: این احساس را دارم که مخاطب از فصل سوم بسیار بیشتر خوشش بیاید چرا که برای فصل سوم در مقایسه با فصل یک و دو بیشتر وقت گذاشته شده است و ما زمان بیشتری برای کار داشتیم. لوکیشن در فصل سوم بهتر شده و داستان تا حدودی منسجم تر شده است؛ ضمن این که در فصل دوم (به دلیل شیوع ناگهانی کرونا) فرصت نشد که قصه مان را تعریف کنیم اما امسال این فرصت را داشته ایم.

وی افزود: امسال ما کرونا را شناخته بودیم و می دانستیم که با چه چیزی در مقابله هستیم؛ بنابراین با آرامش بیشتری کار کردیم. در نهایت باید بگویم که شرایط کاری ما این روزها خوب است و آقای آقاخانی بسیار با دقت کار را پیش می برند و به امید خدا در روزهای آینده به پایان فلمبرداری می رسیم.

میمنت در پایان خاطر نشان کرد: مردم در این فصل حتما بیشتر می خندند و از قصه لذت می برند چرا که ما بر اساس تجربه دو فصل پیشین می دانستیم که چگونه قرار است این قصه را برای مخاطب تعریف کنیم که هم بخندند و هم به هرچیزی نخندند.

«سیروس میمنت» زاده ۲۳ قوس(آذر) ۱۳۳۹ خورشیدی بازیگر و نویسنده اهل ایران است. از کارهای مشهور او در زمینه نویسندگی می‌توان به فلم های سینمایی «معجزه خنده» و «فوتبالی‌ها» و سریال‌های «خانه‌به‌دوش» و «سه دونگ، سه دونگ» اشاره کرد.

«خانه به دوش»، «دلنوازان»، «گسل»، و «متهم گریخت» از جمله سریال هایی است که با بازی وی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر «خانه‌ به دوش»: صد قرن دیگر هم «ازدواج» موضوع اصلی فلم‌های ایرانی است

بازیگر سریال پربیننده «خانه به دوش» از جدیدترین کارهای خود خبر داد

دانلود سریال «خانه به دوش»

دانلود سریال «متهم گریخت»

دانلود سریال «دلنوازان»

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین