نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2058
-
الف
+

با هم تماشا کنیم؛ اولین تیزرسریال پولیسی و معمایی «دادِستان»

اولین تیزر سریال «دادِستان» به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» و تهیه‌کنندگی «محمد خزاعی» منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، اولین تیزر سریال ۱۷ قسمتی «دادِستان»به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» و تهیه‌کنندگی «محمد خزاعی»، که فضایی پولیسی _ معمایی دارد منتشر شد.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی و .. در «دادستان» بازی می‌کنند

مسعود ده نمکی در گفت‌وگویی ، پیرامون دلیل نامگذاری سریال «دادِستان» گفت: نام سریال «دادِستان» است و ربطی به واژه دادستان به مفهوم قضایی آن ندارد، «دادِستان» نام یک سایت خبری است که چندین دانشجو در سریال آن را مدیریت می‌کنند، این سایت محلی برای عدالتخواهی و مطالبه‌گری است که در نام سریال هم این مفهوم نهفته است.

وی در ادامه  اضافه کرد: این سریال هیچ گونه بار طنزی ندارد، اما سعی کردیم کار متفاوتی باشد.

ده نمکی در گفت و گو با خبرنگارمیزان درباره انتخاب بازیگران سریال «دادِستان» عنوان کرده است: ترکیب بازیگران دادِستان تلفیقی از بازیگران خوبی است که در گذشته هم با آنها کار کرده‌ام در گروه‌های سنی مختلف، بازیگرانی همچون برزو ارجمند، نگار فروزنده، سیدجواد هاشمی، بهنوش بختیاری، محمد کاسبی و از طرفی با بازیگران جدیدی همچون علیرضا استادی و هلیا امامی که سابق بر این با آن‌ها کار نکرده‌ام در این سریال همکاری دارم و به طور کلی بازیگران سریال «دادِستان» براساس درام و داستان انتخاب شده اند.

گفتنی است فلم های سینمایی «اخراجی ها» و «رسوایی2» به کارگردانی «مسعود ده نمکی» پیش تر از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

«مسعود ده‌نمکی» زاده 4 حمل(فروردین) 1348؛ روزنامه‌نگار، فعال سیاسی و کارگردان اهل ایران است. وی با ساختن سه گانه «اخراجی‌ها» به شهرت رسید.

«رسوایی» ،«معراجی ها» ،«رسوایی 2» و «زندانی ها» از جمله آثار سینمایی مسعو ده نمکی است 

وی همچنین سریال های «دارا و ندار»و  «معراجی ها» را برای تلویزیون ایران کارگردانی کرده است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

حمله داعش به پارلمان ایران؛ سوژه سریال «دادستان» مسعود ده نمکی

ابراز همدردی «مسعود ده‌نمکی» با مردم افغانستان

«مسعود ده‌نمکی» سریال پولیسی «دادِستان» را می‌سازد​​​​​​

م ا 

نظر شما
ارسال نظر