نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2918
-
الف
+

نظر «شقایق دهقان» درباره سریال های طنز «سعید آقاخانی»

«شقایق دهقان» بازیگر سریال «شب های برره»، طی یک مصاحبه از دلچسب ترین نقشی که بازی کرده گفت.

«شقایق دهقان» بازیگر سریال های طنز آی فیلم2 در پیوند با ساخت آثار کمیدی در تلویزیون ایران گفت: به طور معمول آثاری که به صورت کمیدی در تلویزیون ساخته می شوند تقریبا یک مسیر را پیش می روند اما مضمون و نوع ساخت آنها متفاوت است.

بازگشت «شقایق دهقان» بازیگر معروف سریال های ایرانی به تلویزیون

وی درباره همکاری مجدد با «سعید آقاخانی» در سریال «نون.خ» اظهار داشت: من پیش از این در سریال «دزد و پلیس» و «زن بابا» با سعید آقاخانی همکاری داشته‌ام و «نون.خ» سومین تجربه مشترک من با آقاخانی است، در هر سه سریال، لحن کارها با هم متفاوت بوده است، البته در این میان «دزد و پلیس» دلچسب ترین اثری بوده که بازی در آن را تجربه کردم زیرا شخصیتی را که ایفا کردم، واقعا بازیگری طلب می کرد. 

شقایق دهقان تاثیر خانواده در سریال «نون.خ» را بالا دانست و تاکید کرد: اهمیت خانواده در سریال «نون.خ» بسیار زیاد است، شخصا فکر می کنم که موضوع خانواده بسیار جای داستان پردازی و نگارش دارد، مهمترین واحد تشکیل دهنده اجتماع خانواده است، اگر همه چیز در خانواده درست باشد آن جامعه درست خواهد بود، به نظر من فرهنگ سازی در قبال خانواده یکی از وظایف آثار تلویزیونی است که در «نون.خ» به خوبی شاهد آن هستیم. 

بازیگر «ساختمان پزشکان» درباره شخصیت جدی خود در سریال «نون.خ» ادامه داد: واقعیت امر این است که من آن چیزی را بازی می کنم که در فلمنامه نوشته شده است، حال من می توانم بازی در اثر را قبول کنم یا خیر. در سریال «نون.خ» که یک کمیدی موقعیت است، شخصیت ها تا حدی شیرین و جذاب هستند که من ترجیح دادم نقشی را بازی کنم که در راستای داستان حرکت می کند، آنچه برای من اهمیت دارد خود سریال است.

وی در پایان به خبرنگار میزان گفت: من تا به امروز در تمام آثار کمیدی که باید بازی می کردم، بازی کرده ام، به عنوان یک بازیگر نقش های به شدت کمیک را بازی کرده ام، امروز برای مجموع یک اثر مهم است و اینطور نیست که چرا در یک اثر مثل «نون.خ» نقشم کمیدی کمی دارد. برای من مهم است که حضورم بتواند به روند کلی اثر کمک کند. 

شقایق دهقان زاده 4 حوت(اسفند) 1357هجری خورشیدی در آلمان است.

وی در 17 سالگی و با شرکت در کورس های عروسک‌گردانی قدم به عرصه‌ هنر گذاشت و دو سال بعد با یک گروه تیاتر عروسکی همکاری نمود.

او همزمان با فعالیت در بخش نمایش، به نوشتن متن برای برنامه‌ی کودک روی آورد و پس از مدتی با ایفای نقش در یک سریال برای گروه کودک قدم به عرصه‌ تصویر گذاشت.

دهقان در تله‌فلم‎های «گنجینه‌ی جواهر پشته» (1390) و «شرف خانواده‌ فاضل» (1393) بازی کرده است.

سریال های طنزی چون «بیست» (1377)، «مثل زندگی» (1379)، «پاورچین» (1381)، «کوچه‌ اقاقیا» (1382)، «شب‌های برره» (1384)، «باغ مظفر» (1385)، «شب می‎گذرد» (1387)، «مرد هزارچهره» (1387)، «مسافران» (1388)، «زن‌بابا» (1389)، «ساختمان پزشکان» (1390)، «نون و ریحون» (1389)، «مسیر انحرافی» (1391)، «دزد و پلیس» (1391)، «مهرآباد» (1392)، «پژمان» (1392)، «یادداشت‎های یک زن خانه‎دار» (1393) و «سربه راه» (1393) در کارنامه‌ی هنری بانو دهقان به چشم می‌خورد.

وی همچنین در فلم‌های سینمایی «زیر نور ماه» (1379)، «سیندرلا» (1380) و «آتیش‌بازی» (1392) حضور داشته است.

درپیوند با این خبر:

چرا «شقایق دهقان» از دنیای بازیگری فاصله گرفته است؟

دانلود سریال «ساختمان پزشکان»

دانلود سریال «زن‌بابا»

دانلود سریال «شب های برره» 

دانلود سریال «کوچه اقاقیا» 

دانلود سریال «پژمان»

دانلود سریال «مرد هزارچهره» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر