نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1694
-
الف
+

«بهنام تشکر» از «مروارید سرخ» تا «لیسانسه ها»

در این گزارش به بهانه سالروز تولد «بهنام تشکر» مروری بر کارنامه هنری این بازیگر ایرانی داریم.

به گزارش آی فیلم 2، «بهنام تشکر» بازیگر سریال درحال نشر «لیسانسه ها2»، زاده ۴ دلو(بهمن) ۱۳۵۵  می باشد.

وی ابتدا فعالیت خود را در صحنه تیاتر سال 1375 با نمایش کمیدی «میرزا فرفره» آغاز کرد.

او به مدت 2 سال به فعالیت در دوبله پرداخت و در سال 1387 گویندگی در رادیو را آغاز کرد. 

بهنام تشکر با نقش آفرینی در سریال «مروارید سرخ» تولید سال ۱۳۸۳ به کارگردانی و نویسندگی «مسعود رسام» وارد عرصه بازیگری شد.

وی پس از حضور در سریال «مختارنامه»، در هیچ سریالی حضور نداشت تا اینکه در سال 1390 با حضور در سریال «ساختمان پزشکان» به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل شد.

تشکر تشکر

بهنام تشکر در این سریال نقش داکتر «نیما افشار»را بازی می کند که در میان مشکلات خود با بیماران مختلف و مشکلات مالی ناشی از پرداخت کرای خانه، مهریه همسر سابق، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین و برادر بی‌ پروا، همسر شکاک و در نهایت تحمل کم هوشی سکرترش گرفتار شده است.

حضور در این سریال باعث شد که بهنام تشکر بعد از این سریال بیشتر در آثار کمیدی حضور پیدا کند؛ وی همچنین موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر کمیدی تلویزیون ایران در سال ۱۳۹۱ برای بازی در سریال ساختمان پزشکان گردید.

این هنرمند، در سال 1388 با بازی در فلم «زیر آب» قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت و بعد از آن در فلم‌های «روز رستاخیز» (۱۳۸۹)، «استرداد» (1390)، «بچگی‌تو فراموش نکن»، (1390) و ... به نقش‌آفرینی پرداخت.

او همچنین در سریال هایی چون «تا صبح» (1385)، «ساخت ایران» (1391-1390)، «دزد و پلیس» (1391)، «پژمان» (1392)، «دودکش» (1392)، «بین خودمون بمونه» (1393)، «پادری» (1395)، «گمشدگان» (1396) و «وارش» (1398) حضور داشته‎ است.

تشکرتشکرتشکرتشکر

دریافت تندیس بهترین بازیگر تیاتر در سال ۱۳۹۴ از انجمن ملی منتقدان تیاتر ایران برای بازی در نمایش دختر یانکی، دریافت تندیس بهترین بازیگر برای نمایش ماه زدگان در ششمین جشنواره سراسری ماه و رتبه اول بازیگری برای نمایش هتل کالیفرنیا در چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مولوی در سال ۱۳۸۷ از افتخارات بهنام تشکر می باشد.

گفتنی است سریال های تا صبح، ساخت ایران، پژمان، دودکش، پادری، ساختمان پزشکان، مروارید سرخ،لیسانسه ها2 و گمشدگان با نقش آفرینی بهنام تشکر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید :

«بهنام تشکر» از نقش عجیب و غریبش در سریال «گمشدگان» می گوید

«بهنام تشکر»، «مسعود رایگان» و «فریبا متخصص» در سریال جدید سعید سلطانی

طنزنما/شکم این مهمانان را فقط خدا می تواند سیر کند

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین