نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5390
-
الف
+

«متین ستوده»: «لیسانسه ها» فرصت خوبی بود تا توانایی هایم را نشان دهم

«متین ستوده» بازیگر سریال «لیسانسه ها» در یک مصاحبه از نقش خود در این سریال سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «متین ستوده» بازیگر سریال «لیسانسه ها» در یک مصاحبه درپیوند با حضورش در این مجموعه تلویزیونی کمیدی گفت: تجربه بسیار خوبی بود و از حضور در این سریال راضی‌ام. هر بازیگری دوست دارد ژانرهای مختلف را تجربه کند. «لیسانسه‌ها» هم فرصت خوبی بود تا من توانایی‌هایم را در ژانر کمیدی نشان دهم.

بازیگر نقش «ترانه» از نحوه انتخاب شدن برای سریال «لیسانسه ها» اظهار داشت: از طریق آقای جودی که تهیه‌کننده سریال بودند، به آقای صحت معرفی و برای نقش ترانه با من صحبت شد. با کارهای آقای صحت از قبل آشنایی داشتم و می‌دانستم که چقدر در کارشان خوب هستند. تیم «لیسانسه‌ها» خیلی حرفوی و کاربلد بودند و نوعی اطمینان خاطر را به وجود می‌آوردند که نتیجه کار، قابل قبول و تماشایی خواهد شد.

متین ستوده در مورد شخصیت ترانه اذعان کرد: به نظرم ترانه در سکانس‌های اعتراضی و به خصوص مشاجره با مادرخوانده آینده‌اش دارد، بیشتر دیده شد. مردم هم از این وجه شخصیتی ترانه استقبال بسیار خوبی کردند. چالش‌های ترانه و فرشته واقعا جذاب شده بود و مردم می‌خواستند شاهد این لفاظی‌ها باشند. به هر حال، ترانه هم مانند هر دختری، دوست ندارد زن دیگری را به جای مادرش ببیند و ناخودآگاه مقاومت نشان می‌دهد.

بازیگر سریال «زمانه» در مورد اینکه شخصیت ترانه چقدر به شخصیت خودش نزدیک است، اظهار داشت: ترانه را خیلی دوست داشتم و به نوعی با او زندگی می‌کردم. اتفاقاً ترانه فصل دوم سریال را از سری اولش بیشتر دوست داشتم. به نظرم مشاجره های ترانه با فرشته، شخصیت او را جذاب‌تر کرده بود. ترانه در سری دوم «لیسانسه‌ها» و «فوق‌لیسانسه‌ها» شخصیت واقعی‌تری داشت و از آن معصومیت اولیه فاصله گرفته بود.

وی در پایان به خبرنگار خبرآنلاین در پیوند با دلایل محبوبیت سریال «لیسانسه ها» گفت: برای خودم، نقش پررنگ زنان در سریال خیلی جذاب بود. در «لیسانسه‌ها» برعکس بسیاری از سریال‌های طنز، زنان نقش‌های فرعی نداشتند و اتفاقاً حضورشان در قصه خیلی پررنگ و تاثیرگذار است. در این سریال به مشکلات جوانان هم به شکل خاص پرداخته شده بود که برای بیننده جذابیت داشت و از طرف دیگر، شخصیت‌پردازی‌ها و بازی‌ها خیلی واقعی بود و برای مخاطبان باورپذیر به نظر می‌رسید. همکاری و تعامل خیلی خوبی هم بین عوامل و بازیگران برقرار بود و همه با جان و دل کار می‌کردند.

«متین السادات ستوده» زاده‌ 22 ثور(اردیبهشت) 1364هجری خورشیدی در تهران است.

متین السادات ستوده در سن 6 سالگی، بازی در مقابل کمره را تجربه کرد و در کودکی به ایفای نقش در سریال‌هایی چون «این خانه دور است» (1370) و «بازنشستگی» (1371) پرداخت.

وی در سال 1378 کورس های آموزش بازیگری را نزد «امین تارخ» فرا گرفت. این هنرمند، علاوه بر بازیگری، به عنوان منشی صحنه نیز سابقه‌ی فعالیت دارد.

متین ستوده با ایفای نقش شیوا در سریال «یادآوری» (1392) به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل شد و در سریال‌هایی چون «زمین انسان‌ها» (1390)، «سه‌دونگ سه‌دونگ» (1390)، «پروانه» (1390)، «زمانه» (1391)، «چمدان» (1393)،  دو فصل «لیسانسه ها» (1396) و «فوق لیسانسه ها» (1398) حضور داشته است.

گفتنی است فصل دوم سریال «لیسانسه ها» هر شب ساعت 20:00 به وقت کابل، 19:00 به وقت تهران و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 درحال نشر است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «لیسانسه ها2»

دانلود سریال «لیسانسه ها»

دانلود سریال «زمانه»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر