نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5167
-
الف
+

«شهرام شاه حسینی» در سکانسی از سریال «همه چیز آنجاست»

در این ویدیو سکانسی از سریال «همه چیز آنجاست» با نقش آفرینی «شهرام شاه حسینی» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «شهرام شاه‌حسینی» زاده ۴ حوت(اسفند) ۱۳۵۲ در تهران کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران،این روزها با سریال درام «همه چیز آنجاست» مهمان خانه فارسی زبانان شده است.

شهرام شاه‌حسینی کار حرفوی خود را از سینما آغاز کرد و سال 1386 درفلم «کلاغ پر» به عنوان کارگردان فعالیت داشته است.

 او کارگردانی سریال‌هایی چون «تاوان »، «مثل یک کابوس»، «پیدا و پنهان»، « «همه چیز آنجاست»، «هشت و نیم دقیقه» و «پرستاران» ،«پرگار» و فلم های «خانه دختر»، «کلاف»، «کمین»، «آقای هفت رنگ»و «زن ها فرشته اند» را در کارنامه کاری اش دارد.

کارگردان سریال«همه چیز آنجاست» درباره علت حضورش در این پروژه طی یک مصاحبه گفته است: وقتی متوجه شدم فلمنامه این کار با مشوره «آقای افخمی» نوشته می‌شود، برایم جذاب بود. زیرا کارهای ایشان را چه از زمانی که به عنوان ناظر کیفیت همکاری می کردند، چه زمانی که خود کارگردانی و نویسندگی کردند و چه حالا که مشاور این پروژه هستند دوست داشتم.

وی در مورد بازخورد های این سریال عنوان کرد : گویا با این سریال ارتباط خیلی خوبی برقرار شده و مخاطبان به تماشای کار علاقه مند هستند. در این کار همه روی لبه تیغ حرکت کردند و نشان دادن و ندادن این خط قرمز‌ها تنها از باب صداقت سازندگان است، چرا که ما دنبال هیجان نبودیم و به نظرم این صداقت به بیننده هم منتقل شده و این مسئله آزارشان نمی‌دهد.

1111

«شاه حسینی» در خصوص بازی خود در این مجموعه تلویزیونی در نقش «آقای صوفی» فروشنده نمایشگاه موتر اظهار کرد: این نقشی بود که «علیرضا افخمی» نویسنده‌ی اثر خیلی علاقه مند به ایفای کرکتر بود ولی خودم آن را بازی کردم و به او گفتم بازی من از تو بهتر است ولی به نظرم «افخمی» باید بازی می‌کرد چون او تجربه‌اش در این حرفه‌ از من بیشتر است. ایفای این نقش از جانب من اشتباه بود. بعد هم خیلی زود وقتی بازی‌ام را دیدم، پشیمان شدم.
 
این کارگردان در مورد جایگاه و اهمیت خانواده  بیان کرد: «همه چیز آنجاست» می‌خواهد بگوید که باید خانواده تشکیل شود؛ با خانواده احساس قدرت، امنیت و اعتماد به نفس می‌کنید.

گفتنی است شاه حسینی در سریال «هشت و نیم دقیقه» در نقش «مهران» همسر وکیل «یکتا» نیز بازی کرده است که علاقه ای هم به فرزند معلولشان ندارد.

666

11111

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال«هشت و نیم دقیقه»

دانلود سریال «همه چیز آنجاست»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر