نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3361
-
الف
+

تصویری جدید از مردم افغانستان در سریال جدید «رامبد جوان»

«رامبد جوان» در سریال جدیدش تحت نام «مردم معمولی» گوشه ای از زندگی یک زوج افغانستانی را به تصویر می کشد.

به گزارش آی فیلم 2، «رامبد جوان» کارگردان، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که این روزها با پروسه پیش‌تولید فصل هفتم برنامه «خندوانه» مصروف به کار است، قصد دارد  به موازات این برنامه سریالی به نام «مردم معمولی» را تولید کند.

این سریال قرار است در صد قسمت تولید شود و مراحل پیش‌تولید آن نیز گویا به پایان رسیده است.

سریال مذکور مجموعه‌ای پربازیگر و شلوغ خواهد بود و تاکنون اطلاعاتی راجع به دو عدد از شخصیت‌های سریال به‌دست رسیده است.

 مهر نوشت: گویا شخصیت‌های اصلی این سریال زوج افغانستانی هستند که ویژگی‌هایی روشن‌فکر مآبانه دارند و صاحب یک کافه‌گالری هستند و  اتفاقات سریال نیز حول محور همان کافه‌گالری و مشتری‌های آن روی می‌دهند.

این مجری و کارگردان ایرانی پیش از این سریال «مسافران» و فلم‌های «ورود آقایان ممنوع»، «پسر آدم، دختر حوا»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «قانون مورفی» و «نگار» را ساخته است.

این چهره علاوه‌بر کارگردانی و اجرا، در فلم‌های مختلفی از قبیل «آزادی مشروط»، «پریدن از ارتفاع کم»، «نیکان و بچه غول»، «گناهکاران»، «دختر شاه پریون»، «مکس» و «مومیایی3» را بازی کرده است.

رامبد جوان در پانزدهمین جشن حافظ جایزه بهترین برنامه تلویزیونی را برای «خندوانه» برنده شد و در سی و یکمین جشنواره فجر برای بازی در فلم «گناهکاران» سیمرغ بهترین بازیگر مکمل مرد را به‌دست آورد.

پیش از این نیز در خبرهایی مطرح شده بود که قرار است رامبد جوان سریال «شاخ» را بسازد که به ماجرای شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان می‌پردازد و برخی از خوانندگان نیز در این سریال حضور دارند.

باید دید دو پروژه همزمان در کیفیت کار رامبد جوان در فصل جدید «خندوانه» تاثیری دارد یا خیر. به ویژه که «خندوانه» همیشه جزو مهمترین برندهای تلویزیونی ایران  بوده است.

گفتنی است تاکنون سریال های همسران ، فروشگاه، کت جادویی، خانه سبز، ولایت عشق و بزرگ‌مرد کوچک با هنر نمایی رامبد از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«رامبد جوان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران را بیشتر بشناسید

با هم ببینیم؛ سکانسی از سریال «کت جادویی»

«رامبد جوان» این بار با «شاخ» به دنیای سریال سازی می آید

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر