نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3341
-
الف
+

ستاره های سینمای ایران با دست پر به جشنواره فجر می روند

سینماگران مطرح و ستاره های مشهور ایران در متفاوت ترین دوره جشنواره فجر این کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش آی فیلم 2، سی و نهمین جشنواره فلم فجر ایران به دلیل شرایط کرونایی بدون نمایش فلم برگزار خواهد شد .

«پرویز پرستویی»، «ابوالفضل پورعرب»، «شهاب حسینی»، «رضا عطاران»، «مهتاب کرامتی»، «الناز شاکردوست» و... از جمله بازیگرانی هستند که در جشنواره سی ونهم حضور دارند.

آخرین جزئیات از نحوه برگزاری سی و نهمین جشنواره فلم فجر

۱۱۰ فلم متقاضی شرکت در سی و نهمین جشنواره فلم فجر ایران شدند

«جمشید هاشم پور» با پنج فلم «لب خط»، «راند چهارم»، «گیج گاه»، «روز ششم» و «برای مرجان» و «پژمان جمشیدی» با سه فلم «شیشلیک»، «کوسه» و «خط فرضی» ازجمله بازیگران پرکار سی و نهمین جشنواره فلم فجر ایران هستند.

از دیگر بازیگرانی که با دو فلم راهی جشنواره فجر شده اند، می توان به «رضا عطاران» با فلم های «شیشلیک» و «روشن»، «الناز شاکردوست» و «هوتن شکیبا» با «تی تی» و «ابلق»، «بهرام افشاری» با «صحنه زنی» و «بعد از اتفاق»، «باران کوثری» با «گیج گاه» و «بدون همه چیز»، «پگاه آهنگرانی» با «برای مرجان» و «شیرجه بزرگ»، «سارا بهرامی» با «چپ راست» و «روشن»، «مهدی هاشمی» با «طبقه یک و نیم» و «یقه سفیدها»، «میترا حجار» با «غیبت موجه» و «نیلگون»، «ویشکا آسایش» با «چپ راست» و ... اشاره کرد.

لازم به ذکر است 110 فلم در سی و نهمین جشنواره فلم فجر به رقابت می پردازند، بدین ترتیب که آثار کاندیدای هیأت داوران از جمع فلم‌های رسیده در بخش‌های گوناگون برای مخاطبان اولویت اول (سینماگران و اصحاب رسانه) و در اولویت دوم برای مخاطبان به شیوه ۵۰ درصدی به نمایش درخواهد آمد.

همچنین جشنواره در موعد مقرر ۱۲ تا ۲۲ دلو(بهمن) برگزار می‌شود و برگزیدگان ۲۷ سیمرغ روز ۲۲ دلو اعلام خواهد شد.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین