نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3420
-
الف
+

بازیگر «ستایش»: گزیده کار باشید تا ماندگار شوید

«اکرم محمدی» طی یک مصاحبه از تفاوت های «خانه سبز» و «پدر سالار» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «اکرم محمدی» بازیگر سریال های شبکه آی فیلم2، در یک مصاحبه از تفاوت های «خانه سبز» و «پدر سالار» سخن گفت.

بازیگر سریال «شب دهم» درباره نحوه انتخاب نقش هایش گفت: همیشه تلاشم بر این بوده است کارهایی که انجام می دهم شاخص باشد. اعتقاد دارم وقتی حرفی برای گفتن نداری بهتر است که سکوت کنی، حالا زمانی که گروهی دور هم جمع می شوند و قرار می شود که کاری را انجام دهند، باید قطعا حرفی برای گفتن داشته باشند که آن حرف یا کار ماندگار شود.

اختصاصی؛ «اکرم محمدی»: سریال «پدر سالار» آیینه زندگی مردم بود/ «خانه سبز» در رشد و آگاهی مردم نقش موثری داشت

بازیگر نقش «خانوم بزرگ» در «ستایش3» را بیشتر بشناسید

«اکرم محمدی» در پیوند با سریال «پدرسالار» یادآور شد: این کار برآمده از فرهنگ و سنت خانواده ایرانی بود و چیزی که برای من باعث خاطره انگیز بودن و ماندگاری این سریال شده بود، همذات پنداری مردم با شخصیت های سریال بود؛ چون تمام شخصیت های این سریال در زندگی واقعی افراد نمود پیدا کرده بود.

محمدی در گفت وگو با استودیو هشت رادیو نمایش درباره نحوه انتخابش برای سریال «خانه سبز» در نقش مادر «علی کوچولو» نیز خاطرنشان کرد: من در این سریال و برای بازی در این نقش، در کنار دوستان هنرمندم از جمله زنده یاد «خسرو شکیبایی»، زنده یاد «حمیده خیرآبادی» و ... دعوت شدم.

وی ادامه اداد: موردی که در این سریال برای من جالب و همین طور متفاوت از سریال «پدرسالار» بود، این است که به نوعی این سریال هم حرف دل مردم بود اما در تمام قسمت های «خانه سبز» صحبت هایی می شد که شاید گفتن شان سخت و همین طور برای خانواده ها چالش برانگیز بود؛ اما من مطمئنم که این سریال در زندگی خیلی از خانواده ها تاثیر گذاشته و همین طور باعث رشد جامعه شده بود.

بازیگر سریال «ستایش 3» درباره نحوه آغاز به کارِ بازیگری اش گفت: من قبل از اینکه وارد کار تصویر شوم، تیاتر کار می کردم و بعد از آن اولین کار تصویری ام فلم «همه یک ملت» بود.

محمدی خطاب به جوان های بازیگر اذعان نمود: اگر قرار است کار کنید و در کارتان ماندگار شوید، همیشه گزیده کار باشید حتی اگر این مورد باعث کم کار شدن شما شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حیطه بازیگری، یک بازیگر می تواند تصمیم بگیرد که اگر در پروژه ای حرفی برای گفتن ندارد آن را قبول نکند و مشارکتی نداشته باشد؛  بنابراین توجه به این مساله رمز موفقیت و ماندگاری آن بازیگر است.

«اکرم محمدی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران، زاده 6 اسد(مرداد) در تهران است.

وی فعاليت‌ های هنری اش را با بازی در نمايش «خسيس» در سال 1364 خورشیدی آغاز کرد و اولین بار با سریال «مرغ حق» به کارگردانی «حسین مختاری» در سال 1366 خورشیدی وارد تلویزیون شد.

اغلب مخاطبان بازی وی را با سریال های پربیننده و خاطره انگیز «پدر سالار» و «خانه سبز» به خاطر دارند. 

سریال های «شب دهم»، «مرد هزارچهره»، «روشن تر از خاموشی»، «عملیات 125(1و 2)»، «چمدان»، «سرزمین سبز» و ... از جمله سریال هایی است که بانو محمدی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

«اکرم محمدی» با فلم های سینمایی همچون «مادر»، «دختری با کفش های کتانی» و «سام و نرگس» در سینما هم درخشید و نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فلم فجر را برای فلم «مادر» دریافت کرد.

وی در سال 1392 بعد از بازی در سریال «بچه ها نسبتا بد» ساخته «سیروس مقدم» به مدت 5 سال از عرصه بازیگری فاصله گرفت و سرانجام با کرکتر «خانم بزرگ» در فصل سوم سریال پربیننده «ستایش» به جایگاه پیشین خود بازگشت.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر