نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3962
-
الف
+

«شیرین اسماعیلی» از «هشت و نیم دقیقه» تا «همه چیز آنجاست»+تصاویر

در این گزارش با «شیرین اسماعیلی» بازیگر نقش «نازنین» در سریال «همه چیز آنجاست» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «شیرین اسماعیلی» بازیگر نقش «نازنین» در سریال در حال نشر «همه چیز آنجاست» زاده ۲۴ جدی (دی) سال۱۳۶۰ در تهران می باشد.

شیرین اسماعیلی

وی همانند بسیاری از بازیگران مطرح ایرانی ،کار خود را از تیاتر آغاز کرد و بازی او در نمایش «کافه مک ادم» اثر زنده یاد «محمود استاد محمد» از جمله آثار نمایشی است که در آن خوش درخشید.

شیرین اسماعیلی توانست با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» ساخته «شهرام شاه حسینی»، خود را بیش از پیش در تلویزیون ایران مطرح کند.

هکه چیز آنجاست

او طی یک مصاحبه درباره آشنایی با شهرام شاه حسینی کارگردان سریال «همه چیز آنجاست» گفته است: این اشنایی به سال ۸۹ بر می گردد. هنگامی که آقای شاه حسینی برای دیدن نمایش«کافه مک ادم» آمده بودند و بعد از آنکه بازی من را در این نمایش دیدند، پیشنهاد بازی در سریال های «بازگشت» و «مثل یک کابوس» را به ما دادند و در نهایت «همه چیز آنجاست» نخستین تجربه رسمی همکاری ما شد. 

شیرین اسماعیلی درپیوند با نقش خود در سریال «همه چیز آنجاست» اینچنین گفته است: من این نقش را دوست داشتم.به هر حال نازنین زیادی منطقی است و به اصطلاح دختر عاقلی است و با اینکه می داند پسری که دوستش دارد خیلی مورد تایید خانواده اش نیست سعی می کند مسائل را به خوبی پیش ببرد. به طور کلی شخصیت نازنین در فلمنامه پرداخت درستی داشت.

اسماعیلی

وی همچنین گفته است: «نازنین» شخصیت قابل باوری دارد و بسیاری از هم نسلان من با چنین اتفاقاتی روبرو بودند. اما نکته مهم تر نحوه تعامل کارگردان با من بود که به خوبی زمینه ایفای درستنقش را برایم به وجود آورد. بازیگران با تجربه و بسیار خوبی در این سریال گرد هم آمده اند.اما  من معتقدم که برخی از آنان بهترین بازیشان را در این سریال ارائه داده اند.

از دیگر آثار تلویزیونی که بانو اسماعیلی در آن ها ایفای نقش کرده می توان به «محکومین» کاری از «حسین قناعت » و «هشت و نیم دقیقه» اشاره کرد.

شیرین اسماعیلی در سریال «هشت و نیم دقیقه» که چندی پیش از شبکه آی فیلم 2 نشر شد در نقش «بهار» همسر «پیمان اخوان» ظاهر شد و بازی در کنار هنرمندانی چون «شبنم قلی خانی»، «آشا محرابی»، «سام درخشانی»، «پژمان بازغی» بر تجربیات وی افزود.

اسماعیلی

این بانوی هنرمند همچنین در سریال «هم گناه» و فلم های «اوقات مشترک آنها» ، «حق سکوت»، «فصل نرگس»، «نیم رخ ها»و «ایستگاه قطار» نقش آفرینی داشته است.

از مهم ترین آثار شیرین اسماعیلی در تیاتر می توان به «شکار مرغابی»، «تارتوف»، «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟»، «زمان لرزه»و «تماشاچی محکوم به اعدام» اشاره کرد.

در پیوند با این خبر بخوانید :

باهم بشنویم؛ تیتراژ پایانی سریال «همه چیز آنجاست» با صدای «علی لهراسبی»

امروز در«همه چیز آنجاست» می بینید؛ «مهران» تنهایی به خواستگاری نازنین می رود

با «حدیث میرامینی» بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» بیشتر آشنا شوید

با «مزدک رستمی» بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» بیشتر آشنا شوید

تماشای آنلاین سریال «همه چیز آنجاست»

تماشای آنلاین سریال «هشت و نیم دقیقه»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر