نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2589
-
الف
+

فلم «غلامرضا تختی» به زودی از شبکه آی فیلم2 نشر می شود

فلم سینمایی «غلامرضا تختی» پنج شنبه 18 جدی(دی) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «غلامرضا تختی» پنج شنبه 18 جدی(دی) ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

«غلامرضا تختی» فلمی در سبک زندگی‌نامه‌ای و ورزشی به کارگردانی «بهرام توکلی»، تهیه‌کنندگی «سعید ملکان» و به نویسندگی «بهرام توکلی» و «سعید ملکان» تولید سال ۱۳۹۷ است.

این فلم در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر توانست در ۱۰ بخش کاندید کسب سیمرغ بلورین شود که در نهایت موفق شد در دو بخش سیمرغ بلورین را از آن خود کند.

داستان این فلم روایتی از زندگی «غلامرضا تختی» کشتی گیر پرآوازه ایرانی است و فراز و نشیب های زندگی وی از تولد تا مرگ و سه مقطع از زندگی اش (کودکی، نوجوانی و بزرگسالی) را به تصویر کشیده است.

محسن تختی، شاهرخ شهبازی، علیرضا گودرزی، امیررضا فرامرزی، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، فرهاد آئیش، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، معصومه قاسمی پور، شیرین یزدان بخش، جمشید آبلو و فریدون امیرعبداللهیان در این فلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

بر اساس این گزارش، فلم سینمایی «غلامرضا تختی» پنج شنبه 18 جدی(دی) ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر