نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5053
-
الف
+

آشنایی بیشتر با «باران زمانی» بازیگر نقش «شهناز پهلوی»+ تصاویر

در این گزارش با «باران زمانی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «باران زمانی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در تاریخ ۵ اسد(مرداد) سال ۱۳۶۳ خورشیدی در کرمانشاه متولد شد.

«باران زمانی» دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران می باشد. وی همچنان دارای مدرک بازیگری از آموزشگاه استاد «حمید سمندریان» است.

بانو زمانی از سال 1386 خورشیدی ابتدا وارد تیاتر شد و چندین نمایش و نقش تیاتری را ایفا کرد و سپس فعالیتش در سینما و تلویزیون را آغاز کرد.

«باران زمانی» نخستین بار در سال 1386 در سریال «قاب‌های خالی» به کارگردانی «مرتضی احمدی‌هرندی» بازی کرد، گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فلم «دل‌شکسته»، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای وی محسوب می‌شود.

«باران زمانی» در سال 1395 خورشیدی در فصل دوم سریال «پرستاران» نقش آفرینی کرد.

فصل دوم سریال «پرستاران» قصه سه محصل رشته پرستاری است که بعد از تمام شدن دانشگاه در شفاخانه مصروف به کارآموزی می شوند. وی در این سریال با «الناز حبیبی» و «سیاوش خیرابی» همبازی است.

بانو زمانی با بازی در نقش «شهناز پهلوی» در سریال «معمای شاه» به شهرت رسید و همگی او را با این نام می شناسند.

وی درخصوص چگونگی انتخاب شدنش در این سریال گفته است: خیلی علاقمند به کار تاریخی بودم و همیشه اطرافیان به من می گفتند چرا در تلویزیون بازی نمی کنی؟انگار خدا صدای من را شنید و این موقعیت را فراهم کرد. اعتماد آقای ورزی در سریال «معمای شاه» باعث شد نقش متفاوتی را بازی کنم.

«باران زمانی» درباره تجربه نقش آفرینی اش در سریال «معمای شاه» گفت: این سریال را به عنوان درس تاریخی می‌بینم. این سریال پروژه سختی بود و همه عوامل، لوکیشن‌ها و بازیگران توانستند درس بزرگی از تاریخ را به نسل سوم و چهارم نشان دهند.

او در سال 1396 در سریال «ایراندخت» ساخته «محمدرضا ورزی» در نقش «ایلکا» به ایفای نقش پرداخت. 

سریال «ایراندخت» که در مورد تاریخ معاصر ایران می باشد زندگینامه شخصیت تاریخی و ملی این کشور یعنی «ستارخان» را به تصویر کشیده که با موضوع عاشقانه و درام نیز آمیخته بود.

«بدون اجازه»، «فاصله»، «سایه» و «دل شکسته» از فلم ها و «راه و بیراه» از دیگر سریال هایی است که بانو زمانی در آن ایفای نقش کرده است.

گفتنی است که سریال «معمای شاه» هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران ، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید: 

تماشای آنلاین سریال «معمای شاه» 

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین