نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2062
-
الف
+

«آرمان زرین‌کوب»: تلاش می کنیم «یاور» هم مثل «ستایش» پربیننده باشد

«آرمان زرین‌کوب» از جزئیات همکاری جدید خود در ساخت سریال «یاور» با نام پیشین «بهشت، دوزخ، برزخ» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «آرمان زرین‌کوب» از جزئیات همکاری جدید خود در ساخت سریال «یاور» با نام پیشین «بهشت، دوزخ، برزخ» و «دیپلم» با «سعید سلطانی» و «سعید مطلبی» خبر داد. 

«آرمان زرین‌کوب» دراین باره بیان کرد: پروژه‌ای را به تازگی شروع کرده‌ایم بالاخره همه ما در شرایط کرونایی درگیر فعالیت‌های تولیدی و اجرایی هم هستیم و اگر هم به پروژه‌ها ورود نکنیم کرونا همچنان وجود دارد پس باید طبق برنامه‌ریزی کارها انجام شود.

وی اضافه کرد: در این پروسه ممکن است کرونا یا هر اتفاق دیگری هم رخ دهد اما هر پروژه‌ای یک ریشه زمانی دارد و نمی‌توان آن را رها کرد. سریال فعلی ما هم جزو برنامه‌های تعریف شده بود و ناچار بودیم آن را به تولید برسانیم و به تعهد خود عمل کنیم.

زرین کوب درباره همکاری دوباره با سلطانی و مطلبی بعد از «ستایش» اظهار کرد: کار با «سعید سلطانی» خیلی لذت‌بخش است. مطلبی هم نویسنده‌ای است که بسیاری سابقه او را می‌شناسند، همکاری ما از «ستایش» آغاز شد و خوشحالم این همکاری دوباره فراهم شده است.

این تهیه کننده درباره اینکه سریال جدید وی چقدر می‌تواند همچون «ستایش» مورد اقبال مردم قرار بگیرد، گفت: من این توقع را برای خودم در همه کارها ایجاد می‌کنم و می گویم باید کاری باشد که مخاطب دوست داشته باشد چه از لحاظ قصه و چه به صورت بصری، پتانسیلی داشته باشد که مخاطب آن را دنبال کند.

وی افزود: «سعید مطلبی» یک ملودرام نویس توانا است و سلطانی هم در بخش اجرا و در انطباق با فلمنامه و نزدیکی به حس نویسنده به گونه‌ای پیش می‌رود که در مجموع هر دو برگ برنده یک سریال هستند و قصد ما هم این است که «یاور» هم مثل «ستایش» پربیننده باشد.

زرین‌کوب با اشاره به انتخاب بازیگران توضیح داد: «داریوش ارجمند»، «علی باقری»، «محمد حاتمی» و «زهرا سعیدی» از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون انتخاب شده‌اند اما هنوز نقش‌هایی هستند که باقی مانده‌اند.

«آرمان زرین‌کوب» درباره اینکه چقدر ممکن است سراغ معرفی یک چهره جوان مثل «نرگس محمدی» باشند به مهر، گفت: در این سریال بیشتر سراغ چهره‌ها و بازیگران شناخته شده و در مرحله بعد سراغ تیاتری ها خواهیم رفت.

وی درباره فضای قصه این سریال نیز اظهار کرد: قصه این سریال در ادامه ملودرام‌های «سعید مطلبی» قرار دارد و البته در قسمت‌هایی هم معمایی می‌شود. 

زرین‌کوب در پیوند با همین موضوع افزود: قصه تلخ و غمگین نیست. البته بستگی به حساسیت مخاطبان دارد با این حال از قصه‌ای شیرین و جذاب برخوردار است و گره‌هایی دارد که آن را معماگونه کرده است. 

تهیه کننده «مرگ تدریجی یک رویا» درباره زمان نشر این سریال نیز اظهار کرد: این سریال از جمله گزینه‌های ماه رمضان است و اکنون هم به صورت فشرده در حال تولید کار هستیم که یک گروه به کارگردانی «سعید سلطانی» و گروه دیگر به کارگردانی «اصغر نعیمی» در حال تولید هستند. ما سعی کردیم به شدت پروتکل‌ها صحی را رعایت کنیم تا سریال را به زمان مشخص برسانیم.

گفتنی است که «آرمان زرین‌کوب» پیش از این به عنوان تهیه کننده مجموعه سریال های «ستایش» و «بوم و بانو» با «سعید سلطانی» همکاری داشته است. 

بیشتر بخوانید: 

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر