نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4525
-
الف
+

«امید علیمردانی»: فلمنامه فصل چهارم سریال «ستایش» در حال نگارش است

«امید علیمردانی» از ساخت فصل 4 این سریال پر طرفدار خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «امید علیمردانی» بازیگر نقشِ رستم سریال «ستایش»، از ساخت فصل 4 این سریال پر طرفدار خبر داد.

«امید علیمردانی»که این روزها مصروف فلمبرداری در سریال مناسبتی ماه رمضان «سعید سلطانی» است طی یک مصاحبه در پیوند با فصل جدید سریال ستایش گفت: فلمنامه فصل چهارم سریال «ستایش» در حال نگارش است.

«امید علیمردانی» بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون ایران زاده ۲ اسد(مرداد) ۱۳۶۴ هجری خورشیدی است.

امید علیمردانی دارای مدرک ماستری رشته فلم سازی و کارگردانی هنر‌های نمایشی از دانشگاه هنر است. در سال ۱۳۷۷ هجری خورشیدی با بازی در تیاتر فعالیت خود را آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۸ با سریال «گل‌های آبی» به کارگردانی «حبیب الله کاسه ساز» وارد قاب تلویزیون شد.

وی با سریال «چهارچرخ» به کارگردانی «جواد مزدآبادی» در سال ۱۳۹۰ اولین تجربه حرفوی تلویزیونی خود را کسب کرد که به گفته خودش تجربه‌ای متفاوت و جذاب بوده است. در سال ۱۳۸۹ با فلم «ازدواج در وقت اضافه» به کارگردانی «سعید سهیلی» وارد عرصه سینما شد. 

اما نقطه عطف بازیگری امید علیمردانی در تلویزیون مربوط به بازی او در سریال ستایش و ایفای نقش «رستم» بود که توانست به خوبی از عهده این نقش در این سریال برآید.

امیدعلیمردانی علاوه بر بازیگری به کار نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی نیز مصروف بوده و در سال روان با فلم «سایلنت» تهیه کنندگی را هم تجربه کرده است.

«چارچنگولی» (1387)، «به کجا چنین شتابان» (1388)، «چهارچرخ» (1390)، «ستایش 2» (1392)، «دیوار شیشه ای» (1396)، «دنیای گمشده» (1397) و «ستایش 3» (1398) از دیگر آثار تلویزیونی آقای علیمردانی می باشد.

هم چنین وی در فلم های «ازدواج در وقت اضافه» (1389)، «نارنجی پوش» (1391)، «قصه پریا» (1390) و «خفگی» (1396) حضور داشته است.

گفتنی است سال گذشته خبر فوت این بازیگر ایرانی در یک سانحه ترافیکی در فضای مجازی نشر شد که بلافاصله تکذیب شد.

گلایه بازیگر «ستایش» از مردم و کاربران فضای مجازی

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
عسل

عاشق سریال ستایش هستم

کاربر مهمان

عاشق سریال ستایش هستم

صالحه اکبری

خیلی این سریال را دوست دارم.

حیات انصاری

عاشق این سریال هستم نقش فردوس و ستایش بی نهایت عالی است.

محمد جواد

خبر خوبی بود.