نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
923
-
الف
+

امروز در قسمت چهارم «راز ققنوس» می بینید؛ داکتر «بهادر» با تبهکاران همکاری می کند

قسمت چهارم سریال «راز ققنوس» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «راز ققنوس» یک سریال تلویزیونی به کارگردانی «نادر مقدس» و تهیه‌کنندگی «سید احمد میرعلایی»، تولید سال 1384 است.

داستان این سریال روایت  زندگی فعلی و گذشته «پرهام بهادر» داکتر حاذق و جراح توانای جراحی‌های زیبایی است که شهرتی فراوان دارد. او که در زندگی خانوادگی خود با همسرش شهره هم دچار مشکلات جدی شده با تهدید تبهکاری بین‌المللی و خطرناک به نام بیژن فرزان رو به رو می‌شود که قصد سوء استفاده از توانایی پرهام در تغییر چهره افراد را دارد. مقاومت پرهام با تهدیدهای بیژن که او را به افشای گذشته پنهان پرهام تهدید می‌کند، کم‌کم می‌شکند، گذشته‌ای که پرهام حتی از نزدیک‌ترین افراد خانواده اش هم مخفی نگاه داشته است و بدین گونه پرهام ناخواسته وارد بازی خطرناک و پیچیده سرنوشت می‌شود و …

عبدالرضا اکبری، فاطمه گودرزی، مهدی میامی، عنایت بخشی، امیر مهدی‌کیا، هادی قمشی، پوراندخت مهیمن، افشین نخعی، شیرین ایزدی، فریده سپاه‌منصور، مهرداد فلاحتگر، بهزاد خداویسی و رضا سعیدی بازیگران این سریال هستند.

در قسمت چهارم سریال «راز ققنوس» که امروز از آی فیلم2 نشر می شود می بینید، تبهکاران همچنان داکتر بهرام را به شیوه های مختلف تهدید می کنند و داکتر در نهایت مجبور به همکاری با آن ها می شود و...

سریال «راز ققنوس» هر روز ساعت 18:00 به وقت کابل، 17:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «راز ققنوس»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر