نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2350
-
الف
+

فلم سینمایی «مریم مقدس» را از آی فیلم2 تماشا کنید

فلم سینمایی «مریم مقدس» پنج شنبه 4 جدی(دی) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «مریم مقدس» پنج شنبه 4 جدی(دی) ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

«مریم مقدس»  به نویسندگی و کارگردانی «شهریار بحرانی»، تولید سال ۱۳۷۹ است. در این فلم بیش از ۹۰ بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه این فلم سینمایی آمده است: مردم «اورشلیم» به تکاپو افتاده اند و همه از ظهور مسیح سخن می‌گویند. ترس ظهور مسیح موعود، لرزه به هیبت ظالمان زمانه انداخته‌ است. اما به جای طفلی که مردم، انتظار تولدش را می‌کشند؛ دختری به دنیا می‌آید که او را «مریم» نام می‌نهند و چون قبل از تولد عهد بسته که او را تا زمان بلوغ به خدمت در معبد مقدس بگمارد، به معبد می‌رود، اما تا به حال پای دختری به معبد باز نشده. زکریا تلاش می‌کند که با تمامی مخالفت‌های روحانیان یهودی مریم در معبد بماند و کم‌کم با وجود الهامات به مریم، مردم به سوی او جلب می‌شوند.…

شبنم قلی‌خانی، پرویز پورحسینی، محمد کاسبی، جعفر دهقان، اشکان پارسا، افسانه ناصری، زهرا سعیدی، مهدی فقیه، حسین یاری، مریم رضوی و… در فلم سینمایی «مریم مقدس» نقش آفرینی کرده اند.

بر این اساس، فلم سینمایی «مریم مقدس» پنج شنبه 4 جدی(دی) ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر