نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2162
-
الف
+

«افسانه بایگان» بعد از دوسال با یک سریال کمیدی به تلویزیون می آید

«افسانه بایگان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران پس از دوسال با سریال کمیدی «باخانمان» به تلویزیون بازمی گردد.

به گزارش آی فیلم 2، «افسانه بایگان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «روز حسرت» و «وضعیت سفید» شاهد بودند، پس از دوسال با یک سریال کمیدی به تلویزیون بازمی گردد.

سریال «باخانمان» به کارگردانی «برزو نیک‌نژاد» که اواسط اسد(مرداد) در شمال تهران فلمبرداری خود را آغاز کرد، قرار است از ۱۳ جدی(دی) در رسانه ملی ایران به نشر برسد. 

«حسن پورشیرازی»، «شهره لرستانی»، «حسام محمودی»، «الهام اخوان»، «امیر آتشانی»، «امیر حسین طاهری» و ... از جمله بازیگران این سریال هستند که تاکنون حضورشان قطعی شده و به زودی بازیگران دیگر پروژه معرفی می‌شوند.

فلمنامه سریال را «امیر برادران» می‌نویسد که نام او پیش از این در گروه نویسندگان سریال‌های نام آشنایی چون «مسافران»، «ساختمان پزشکان» و «در حاشیه» ثبت شده بود. 

«افسانه بایگان» زاده 26 جدی(دی) ۱۳۴۰ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

افسانه بایگان حضور مقابل کمره را از سال ۱۳۵۱ با فلم کوتاه «بوق» تجربه کرد. وی فعالیت حرفوی خود را با سریال تلویزیونی «سربداران» به کارگردانی «محمدعلی نجفی» و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۶۴ با فلم «گمشده» به کارگردانی «مهدی صباغ زاده» آغاز کرد. 

گفتنی است که سریال های «گمشدگان»، «شوق پرواز» و «سرنخ» نیز با بازی بانو بایگان پیشتر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید: 

تماشای آنلاین سریال «وضعیت سفید»

تماشای آنلاین سریال «روز حسرت»

تماشای آنلاین سریال «گمشدگان»

تماشای آنلاین سریال «شوق پرواز»

تماشای آنلاین سریال «سر نخ» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین