نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1739
-
الف
+

آنچه در قسمت 12سریال «مزرعه کوچک» می بینید+ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت دوازدهم سریال «مزرعه کوچک» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «مزرعه کوچک» به کارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه‌کنندگی «مهناز میرجهانگیری» محصول سال ۱۳۸۳ در حال نشر از شبکه آی فیلم 2 می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:«پونه» و «امیر» زوج جوانی هستند که به دلایل مختلف از جمله مشکل تنفسی پونه و اخراج شدن امیر از وظیفه اش تصمیم می‌گیرند برای زندگی به شمال ایران بروند.

آن ها با مشکلات بسیار پول خرید زمینی در آن منطقه را فراهم می‌کنند ولی وقتی به شمال می‌روند با حوادث مختلفی که برایشان رخ می دهد زندگی شان دستخوش دگرگونی می شود و در هر قسمت شاهد اتفاقات جدیدی برای این زوج جوان هستیم .

«کیهان ملکی»، «پونه حاج محمدی»، «کیومرث ملک مطیعی»، «حسین توشه» ، «فرشید زارعی فرد» ،«ایرج راد»، «زهره حمیدی» بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت دوازدهم سریال «مزرعه کوچک» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید که «شهرام» دوست دوران عسگری «امیر» با هنر نمایی «سعید داخ» به همراه دوستش «یحیی» وارد مزرعه کوچک می شوند، در این بین «یحیی» با بازی «حسن موذنی» دارای توانایی خاصی می باشد که وی را به دردسر می اندازد و ....

سریال «مزرعه کوچک» هر روز ساعت 17:00 به وقت کابل، 16:00 به وقت تهران و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

 بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «مزرعه کوچک» 

م ا

نظر شما
ارسال نظر