نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1770
-
الف
+

امروز در قسمت 10 سریال «مزرعه کوچک» می بینید

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت دهم سریال «مزرعه کوچک»  را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،سریال «مزرعه کوچک» به کارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه‌کنندگی «مهناز میرجهانگیری» محصول سال ۱۳۸۳ می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:«پونه» و «امیر» زوج جوانی هستند که به دلایل مختلف از جمله مشکل تنفسی پونه و اخراج شدن امیر از محل وظیفه اش تصمیم می‌گیرند برای زندگی به شمال ایران بروند.

آن ها با مشکلات بسیار پول خرید زمینی در آن منطقه را فراهم می‌کنند ولی وقتی به شمال می‌روند با حوادث مختلفی که برایشان رخ می دهد زندگی شان دستخوش دگرگونی می شوند و در هر قسمت شاهد اتفاقات جدیدی برای این زوج جوان هستیم .

«کیهان ملکی»، «پونه حاج محمدی»، «کیومرث ملک مطیعی»، «حسین توشه» ، «فرشید زارعی فرد» ،«ایرج راد»، «زهره حمیدی» بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت دهم سریال «مزرعه کوچک» از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید که زوج جوان تصمیم می گیرند با پس انداز خودشان و پولی که دایی «پونه» به آن ها هدیه داده است خانه ای کوچک برای خودشان بسازند در این بین آمدن یک مشتری خانم  که از هم صنفی های دانشگاه «امیر» است زمینه ساز اختلاف میان آن ها می شود و ...

سریال «مزرعه کوچک» هر روز ساعت 17:00 به وقت کابل، 16:00 به وقت تهران و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

 بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «مزرعه کوچک»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر