نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2887
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «رضا مولایی» بازیگر سریال های آی فیلم2

در این گزارش با «رضا مولایی» بازیگر سریال «ملکاوان» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا مولایی» زاده 15 میزان(مهر) 1356 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

رضا مولایی فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری از آموزشگاه آزاد تیاتر با مدیریت «حمید سمندریان» در سال۱۳۷۴ است.

وی اولین بار در سال 1376 با فلم «فردا دیر است» به کارگردانی «حسن فتحی» مقابل کمره رفت و سال 1378 با سریال «داستان یک شهر» به کارگردانی «اصغر فرهادی» وارد قاب تلویزیون شد.

مولایی در سال 1384 برای بازی در نمایش «سه گانه وانیک» به کارگردانی سهراب سلیمی در جشن خانه تیاتر به عنوان یکی از بهترین بازیگران سال برگزیده شد.

این هنرپیشه، با فلم «آنسوی رودخانه» در سال ۱۳۸۸ به طور حرفوی وارد سینما شد و سپس در فلم سینمایی «سایه‌ها» نقش آفرینی کرد.

با دیده شدن رضا مولایی پیشنهادی‌های مختلف کاری به او شد و در بسیاری از آنها موفقیت‌های خوبی هم داشت اما فلم «سیانور» باعث شد تا بیش از پیش مشهور شود.

رضا مولایی در سال 1398 در دو سریال با «احمد معظمی» همکاری نمود، در سریال «ترور خاموش» نقش یک عضو باند تولید و قاچاق مواد مخدر به نام «سروش» را بازی کرد.

سپس در سریال «ملکاوان» که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید، در نقش وحید حضور یافت که یکی از شخصیت های مرکزی سریال است.

وی در پیوند با شخصیت وحید این چنین گفته است: من این نقش را  خیلی دوست دارم. ولی ماندگاری یک نقش را مخاطب مشخص می‌کند. به هرحال برای این کار خیلی تلاش کردم. نه تنها برای این کار بلکه برای تمام نقش‌هایم تلاش می‌کنم. در اینجا باز هم برمی‌گردم به مسئله فلمنامه خیلی خوب «ملکاوان» که باعث شده تمام نقش‌ها درست باشند. امیدوارم که کل کار ماندگار شود.

رضا مولایی در فلم های «طلاقم بده»، «به خاطر گربه‌ها»، «سیستم گرون هلم»، «خدای کشتار»، «درخت بلوط» و «نورا» به ایفای نقش پرداخته و همچنین در سریال های «تکیه بر باد»، «رز سرخ»، «مزرعه کوچک» و «بازگشت پرستوها» بازی کرده است.

گفتنی است سریال های ملکاوان و ترور خاموش با نقش آفرینی رضا مولایی از شبکه آی فیلم2 نشر شده و سریال «مزرعه کوچک» با حضور وی هم اکنون از این شبکه در حال نشر است.

تماشای آنلاین سریال «مزرعه کوچک»

تماشای آنلاین سریال «ملکاوان»

تماشای آنلاین سریال «ترور خاموش»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین