نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
812
-
الف
+

ازدواج «ایرج راد» در سریال «مزرعه کوچک»+ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت نهم سریال «مزرعه کوچک» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،سریال «مزرعه کوچک» به کارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه‌کنندگی «مهناز میرجهانگیری» محصول سال ۱۳۸۳ می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:«پونه» و «امیر» زوج جوانی هستند که به دلایل مختلف از جمله مشکل تنفسی پونه و اخراج شدن امیر از محل وظیفه اش تصمیم می‌گیرند برای زندگی به شمال ایران بروند.

آن ها با مشکلات بسیار پول خرید زمینی در آن منطقه را فراهم می‌کنند ولی وقتی به شمال می‌روند با حوادث مختلفی که برایشان رخ می دهد زندگی شان دستخوش دگرگونی می شوند و در هر قسمت شاهد اتفاقات جدیدی برای این زوج جوان هستیم .

«کیهان ملکی»، «پونه حاج محمدی»، «کیومرث ملک مطیعی»، «حسین توشه» ، «فرشید زارعی فرد» ،«ایرج راد»، «زهره حمیدی» و «مهران رجبی» بازیگران این سریال هستند.

در قسمت قبلی این سریال مشاهده کردید «محمد رهنورد» دایی پونه که خارج از ایران آمده برای دیدن زوج جوان قصه به شمال ایران می آید، وی با وجود این که فردی پولدار است اما از زندگیش راضی نیست و احساس آرامش نمی کند، پونه و دایی اش که برای گشت و گذار به طبیعت راهی شده بودند در هنگام بازگشت دچار حادثه ترافیکی می شوند و ...

امروز در قسمت نهم  سریال «مزرعه کوچک» از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید در سانحه ترافیکی پونه  دچار مصدومیت جزئی می شود اما دختر جوانی که در موتر مقابلشان بوده صدمه جدی می بیند در این بین دایی پونه تصمیم می گیرد....

سریال «مزرعه کوچک» هر روز ساعت 17:00 به وقت کابل، 16:00 به وقت تهران و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

 بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «مزرعه کوچک»

نظر شما
ارسال نظر