نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1801
-
الف
+

سرقنسول ایران در مزار شریف: برگزاری نمایشگاه کتاب نشان دهنده علاقه جوانان به علم و دانش است

«سید حسن یحیوی» سرقنسول جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مزار شریف سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سید حسن یحیوی» سرقنسول جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرنگار شبکه آی فیلم2 در ارتباط با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مزار شریف ضمن تشکر از آی فیلم2 و دیگر اصحاب رسانه برای پوشش مناسب خبری نمایشگاه بین المللی کتاب که با حضور ناشران دو کشور در مزارشریف برگزار شده ، اظهار داشت: همان طور که می دانیم ملت افغانستان و ایران پیشینه بسیار طولانی در روابط فرهنگی دارند، وظیفه مسئولین است که از این اشتراکات و امتیازها در جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی بهره ببرند.

سرقنسول جمهوری اسلامی ایران اذعان نمود: قنسولگری ایران به همراه وزارت اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ، اتشه فرهنگی ایران در کابل، کتابخانه فردوسی و دیگر مجموعه ها، این نمایشگاه را برگزار کردند که با استقبال خوبی روبرو گردید.

«سید حسن یحیوی» خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه ها نشان دهنده این است که مردم به ویژه جوانان طالب علم و دانش هستند و امیدواریم که با برقراری صلح و امنیت در افغانستان، مردم بتوانند مسیر توسعه و پیشرفت را طی کنند.

گفتنی است نمایشگاه کتاب ایران و افغانستان از 12 تا 19 قوس(آذر)، با شعار «امید، شاید در صفحه بعدی باشد، کتاب را نبندیم» در مزار شریف برگزار شد و 30 ناشر از ایران و 11 ناشر افغانستانی محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه نمودند.

م ح / ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر