نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2757
-
الف
+

دلیل فاصله گرفتن بازیگر سریال «فاصله ها» از تلویزیون

شاهرخ استخری» بازیگر سریال «فاصله ها»، با انتشار یک پست در فضای مجازی از دلایل کم کاری خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شاهرخ استخری» بازیگر ایرانی که این روزها فارسی زبانان شاهد نقش آفرینی او در سریال «فاصله ها» هستند، با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش از دلایل کم کاری خود در عرصه بازیگری  گفت.

بازیگر نقش «سعید» در سریال «دلنوازان» در پاسخ به سوالی که طرفدارانش از وی درپیوند با عدم حضورش در قاب تلوزیون پرسیده بودند، گفت: این سوال بسیاری از هواداران بود، در واقع این روزها خیلی مصروفیت دارم و آدمی نیستم که با مصروف بودن سر صحنه فلمبرداری حاضر شوم.

بازیگر سریال «دلنوازان» ادامه داد: از مسیری که برای بازیگری طی کردم فاصله گرفته ام و علاقه ای به بازی در نقش های تکراری ندارم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در فرصتی مناسب به صحنه بر می گردم و با عشق در خدمت هواداران خواهم بود.

«شاهرخ استخری» زاده 14 میزان (مهر) سال 1359 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

شاهرخ استخری از رشته اینجینیری فارغ شده است؛ او پس از اتمام تحصیلات اکادمیک خود با حضور در تیاتر «اسب ها» به کارگردانی «محمد رحمانیان» در سال 82-1381 هجری خورشیدی وارد مسلک هنــر شد و سپس یک دوره بازیگری زیر نظر «مهتاب نصیرپور»، «پیام دهکردی» و «هدایت هاشمی» گذراند.

او با فلم کوتاه «تلــخون» ساخته «علیرضا امینی» وارد دنیای بازیگری شد و پله به پله از سریال «پریدخت» گرفته تا سریال «دلنوازان» و بعد از آن «فاصله ها» جایگاه خویش را در میان مخاطبانش تثبیت کرد.

استخری در سریال در حال نشر «فاصله ها» ساخته «حسین سهیلی زاده» ایفاگر نقش «سعید» است.

وی همچنین در سریال هایی چون «پریدخت» (1386)، «مثل هیچکس» (1387)، «ماه عسل» (1387)، «پرانتز باز» (1389)، «آمین» (1394) و «دلدادگان» (1396) و فلم‌هایی نظیر «چک» (1390)،  «ساعت شلوغی» (1390)، «پس‌کوچه‌های شمرون» (1390) و «تقدیر نهایی» (1392) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

تماشای آنلاین سریال «فاصله ها»

تماشای آنلاین سریال «آمین»

تماشای آنلاین سریال «ماه و پلنگ»

تماشای آنلاین سریال «دلنوازان»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر