نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4298
-
الف
+

«آذر اعتمادی» در سریال «معمای شاه» کیست؟

در این گزارش با «رز رضوی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «رز رضوی» بازیگر سینما، تلویزیون ایران در 14 حمل(فروردین) 1361خورشیدی در تهران متولد شد.

«رز رضوی» فعالیت هنری خود را با فلم سینمایی «ملودی» به کارگردانی «جهانگیر جهانگیری» آغاز کرد بعد از آن در چند فلم و سریال ایفای نقش کرد تا اینکه در نهایت با بازی در سریال «ملکوت» به کارگردانی «محمدرضا آهنج» در بین مخاطبان تلویزیون مطرح شد.

وی نخستین بار در سال 1388 خورشیدی با بازی در نقش «هانیه» همسر وهب در سریال «مختارنامه» ساخته داوود میرباقری» وارد تلویزیون شد.

«رز رضوی» در سال 1389 خورشیدی با ایفای نقش در سریال «ملکوت» در نقش «مهتاب» نواسه «حاج فتاح سلطانی» در مخاطبان بیشتر شناخته شد.

«حاج فتاح سلطانی» مرد ثروتمندی است که بر اثر یک حادثه ترافیکی به مرگ مغزی دچار شده و قدم به دنیای دیگری می گذارد؛ او در حالی که بین مرگ و زندگی دست و پا می زند با فرشته ای همراه می شود که از دوران طفولیت همراه او بوده است.

بانو رضوی در سال 1391 در نقش «نفیسه» دختر «عباس امیری» در سریال «کلاه پهلوی» به ایفای نقش پرداخت. «نفیسه» که در خانواده‌ای مذهبی و سنتی بزرگ شده است، تحت تاثیر شعر و ادبیات هم قرار می‌گیرد. 

سریال «معمای شاه» در سال 1394 خورشیدی یکی دیگر از آثاری بود که بانو رضوی در آن نقش آفرینی کرد که با «محمود وزیری» ازدواج می کند اما در مدتی کوتاه به دلیل اختلافات فرهنگی از وی جدا می شود.

بانو رضوی درباره نقش آفرینی خود در این سریال گفته است: من پیش از سریال «معمای شاه» سابقه همکاری با آقای ورزی را داشته‌ام و با نوع کارکردن ایشان آشنا بودم. ایشان کارگردان کار حرفوی و کار بلدی هستند و خوشحالم که در سریال «معمای شاه» نقش آذر اعتمادی را ایفا کردم.

«تبریز در مه»، «نیاز»، «نوش دارو» از سریال ها و «بیداری رویاها»،«اخراجی ها 3»،«نیوکاسل»،«سیب ترش» ، «ملودی» و ... از فلم های سینمایی است که «رز رضوی» در آن ها بازی کرده است.

گفتنی است که سریال «معمای شاه» هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران ، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «ملکوت»  

تماشای سریال «کلاه پهلوی»  

تماشای سریال «معمای شاه» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر