نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1768
-
الف
+

مرحوم «پرویز پورحسینی»: در مقابل سختی های زندگی به زانو درنمی آمدم

«پرویز پورحسینی» بازیگر پرآوازه سینما و تلویزیون ایران پیش از این فوت، از روزهای سخت زندگی اش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «پرویز پورحسینی» بازیگر پرآوازه سینما و تلویزیون ایران که روز گذشته 7 قوس(آذر) به علت ویروس کرونا چشم از جهان فروبست، پیش از فوت با حضور در یک برنامه تلویزیونی از روزهای سخت زندگی اش سخن گفت.

زنده یاد «پرویز پورحسینی» با اشاره به روزهای سخت دوران نوجوانی اش گفت: به دلیل شرایط سخت زندگی مجبور شدم بعد از دوران مکتب، کار کنم. بخاطر اینکه پسر کلان خانواده بودم نقش «پدر» را بر عهده داشتم. 

وی در پیوند با همین موضوع افزود: از 12 الی 13 سالگی شروع به کار کردم و همزمان به کورس های شبانه می رفتم و برای گرفتن دیپلوم درس می خواندم. همچنان برای یاد گرفتن رشته ای که دوست داشتم یعنی بازیگری، در کورس های آموزشی استاد سمندریان شرکت کردم.

مرحوم پورحسینی گفت: درست است که زندگی سختی داشتم ولی برای من پر از تجربه و خودسازی بود. هر بار که می افتادم، بسم الله می گفتم و دوباره بلند می شدم.

«پرویز پورحسینی» زاده31 اسد(مرداد)۱۳۲۰ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  بود.

 سریال های «بچه مهندس»، «شب دهم»، «میکائیل»، «یادآوری»، «روزی روزگاری»، «گمشدگان» و «مریم مقدس» با بازی زنده یاد «پرویز پورحسینی» از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده بود.  

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «بچه مهندس»

تماشای آنلاین سریال «شب دهم»

تماشای آنلاین سریال «میکائیل»

تماشای آنلاین سریال «یادآوری»

تماشای آنلاین سریال  «گمشدگان»

تماشای آنلاین سریال «روزی روزگاری» 

تماشای آنلاین سریال «مریم مقدس» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر