نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7276
-
الف
+

درباره «مهتاب اکبری» بازیگر جوان سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر بدانید+فلم

در این گزارش با «مهتاب اکبری» بازیگر نقش «سوگند » در سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «مهتاب اکبری» بازیگر نقش «سوگند» در سریال «لحظه گرگ و میش» که برای مخاطبا ن فارسی زبان شبکه آی فیلم در حال نشر است  متولد ۲ ثور (اردیبهشت)1369 در تهران است.

مهتاب اکبری

وی فارغ التحصیل لیسانس تیاتر گرایش کارگردانی از دانشگاه «سوره» می‌باشد، فعالیت خود را با تیاتر شروع کرد و بعد از چد سال تجربه حالا در تلویزیون حضور دارد.

مهتاب اکبری

در سال ۱۳۹۳ از دانشگاه سوره با مدرک لیسانس فارغ التحصیل شد و چند ماه بعد در کورس های آموزشی «هومن سیدی» برای دوره بازیگری ثبت نام کرد .

وی در سال 1396 از طریق یکی از دوستانش برای تست در سریال جدید «همایون اسعدیان» حاضر شد و برای ایفای نقش «سوگن» انتخاب شد.شاید بتوان گفت جدی ترین حضور این بازیگر جوان در تلویزیون ایران همین نقش بوده است.

مهتاب اکبری

این بازیگر جوان در سریال «لحظه گرگ و میش» در نقش دختر داکتری ظاهر شده است که پس از فهمیدن واقعیت زندگی اش برای پر کردن تمامی خلاها و کمبود هایش تبدیل به دختری شده که دیگر پدرش نیز توانایی کنترول و نگه داری اش را ندارد و...

مهتاب اکبری

 آقای «همایون اسعدیان» کارگردان شناخته شده ایرانی ؛ «مهتاب اکبری» را یکی از بازیگران معروف و سرشناس نسل های آینده دانسته و امیدوار است تا در فلم ها و سریال های بی شماری ایفای نقش داشته باشد.

 اگر چه خانم مهتاب اکبری هیچگاه فکر نمی کرد به این زودی  در کنار بازیگران پرآوازه ای چون فاطمه گودرزی، لیلا بلوکات،شهره سلطانی و... ایفای نقش کند اما همیشه آرزو داشته تا در کوتاهترین زمان ممکن خود را به تلویزیون و هنر ایران معرفی نماید از این رو با تلاش های بی وقفه و شرکت در کورس های بازیگری در زمانی باورنکردنی توانست توجه کارگردان مشهوری چون همایون اسعدیان را به سمت خود جلب کرده و در تلویزیون ایران هنرنمایی کند.

مهتاب اکبری

سریال «لحظه گرگ و میش» روایتگر ماجراهای زندگی «یاسمن وحدت» و خانواده وی، از دهه 60 تا زمان معاصر است که سیر داستانی سریال، حوادث گوناگونی همچون جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی را نیز به تصویر می کشد.

مهتاب اکبری

گفتنی است این سریال ایرانی هر شب ساعت 19:00 به وقت کابل، 18:00 به وقت تهران و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

در پیوند با این خبر بخوانید :

تماشای آنلاین سریال «لحظه گرگ و میش»

با «زهره ساداتی» بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا شوید

با «پانیذ برزعلی» بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا شوید + تصاویر

با «المیرا دهقانی» بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا شوید+تصاویر

«نیما نادری» بازیگر نقش «سروش» در سریال «لحظه گرگ و میش» را بیشتر بشناسید+تصاویر

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پوریا غفاری علاقه مند به موسیقی وبازیگری

مهتاب اکبری بازیگر خیلی خوبی است نقش سوگند درلحظه گرگ ومیش خیلی خوب بود بازیگر خیلی خوب بی نظیر یه هنرمندبه تمام سایه شون مستدام