نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1365
-
الف
+

سریال «دزد و پلیس»؛ رویارویی «بهنام تشکر» و «حمید لولایی »

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت بیست و پنجم سریال «دزد و پلیس» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،سریال تلویزیونی «دزد و پلیس» هر شب ساعت ، 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

داستان این سریال درباره مامور مبارزه با مواد مخدری به نام «امیر فرازمند» با هنرنمایی «بهنام تشکر» است. او خودش را با نام «ناصر کاظمی» معرفی کرده تا باندهای مواد مخدر را ردگیری کند اما با وقوع یک حادثه، ضربه سنگینی به سر او وارد می‌شود که باعث می‌شود بخش عظیمی از حافظه خود را از دست بدهد.

 پس از آن، «داوود سوزمانی» با نقش‌آفرینی بی‌مثال «هومن برق‌نورد» تلاش می‌کند تا رابطه‌ای که در گذشته میان ناصر کاظمی و او بوده را تغییر دهد و در این میان اتفاقات خنده‌دار بسیاری رخ می‌دهد.

«شقایق دهقان» ،«مهران رجبی» ،«حمید لولایی»، «مجید مشیری»،«عزت‌الله مهرآوران» ، «مرجانه گلچین» ،«بیژن بنفشه‌خواه»، «امید روحانی»، «بیوک میرزایی»، «مهوش وقاری» ، «بهناز سلیمانی»، «رضا کریمی» ، «اصغر حیدری» ، «بیژن رحمانی» و« خشایار راد» از دیگر بازیگران این سریال کمیدی هستند.

در قسمت بیست وپنجم سریال «دزد و پلیس» که امشب برای مخاطبان شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید وقتی که «داوود» از هویت «امیر فرازمند» آگاه می شود تصمیم می گیرد تا با پولیس همکاری کند و به سراغ باند «حمید لولایی» می رود و ...

دانلود سریال  «دزد و پلیس»

نظر شما
ارسال نظر