نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2361
-
الف
+

نقش متفاوت «ارسلان قاسمی» در سینما

«ارسلان قاسمی» با نقشی متفاوت مقابل کمره «علی میری رامشه» رفت.

به گزارش آی فیلم 2،«ارسلان قاسمی» با ایفای نقشی متفاوت مقابل کمره فلم سینمایی «اتومبیل» به کارگردانی «علی میری رامشه» و تهیه کنندگی «علی عبدالعلی زاده» رفت.

«ارسلان قاسمی» که بیش از دو دهه است در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند ، با این نقش و تغییر روند انتخاب هایش با بازی‌ در نقش های متفاوت و خاص خود را به چالش کشیده است.

«ارسلان قاسمی»، «علیرام نورایی» و «شهرزاد کمال زاده» سه بازیگر جدیدی هستند که به فلم اتومبیل پیوستند و تصاویری از بازی آنها در این فلم سینمایی منتشر شد.

ارسلان قاسمی

پیش از این نیز «اکبر عبدی» ، «مهدی کوشکی» و «سحر قریشی» نیز مقابل دوربین «اتومبیل» رفته اند که تاکنون 30 فیصد از آن فلمبرداری شده است.

فلم «اتومبیل» یک درام اجتماعی است که به نویسندگی «سیدمهدی سجادپور» برای نمایش در سی و نهمین جشنواره فلم فجر آماده می شود.

ارسلان قاسمی» بازیگری را از 7 سالگی با سریال «در چشم باد» و «یوسف پیامبر» آغاز کرد. آشنایی مادرش با «بهاره رهنما» زمینه ساز معرفی او برای این سریال شد.

وی علاوه بر فلم های «صفر»، «رسوایی»، «آنچه مردان در مورد زن ها نمی دانند»،«کلانتری غیرانتفاعی»، «تاکسی نارنجی»، «شام عروسی»، «جعبه موسیقی» و «خاک سرد»؛ در سریال های متعددی از جمله «سال های ابری»، «هفت سنگ»،«تا ثریا»، «فاصله ها»، «هوش سیاه» و «101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها» به ایفای نقش پرداخته است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«ارسلان قاسمی» از «در چشم باد» و «یوسف پیامبر» تا «آرام می گیریم»

خاطره بازی با بازیگران کودک دیروز سینمای ایران

م ا 

نظر شما
ارسال نظر