نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9901
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «ناصر شهریاری» بازیگر سریال «وضعیت سفید»

در این گزارش با «ناصر شهریاری» بازیگر سریال «وضعیت سفید» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «ناصر شهرياری احمدی» بازیگر سریال «وضعیت سفید» زاده 1357هجری خورشیدی می باشد.

وی از سال 72 با نوشتن فلمنامه وارد سينما شده و همزمان فعاليت مطبوعاتی را هم دنبال کرده و از سال 1374 به طور حرفوی وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است.

شهریاری در چند سریال تلویزیونی و فلم تلویزیونی فعاليت داشته كه از جمله آنها می توان به سریال «هزاران چشم» به کارگردانی «كيانوش عياری»، «راه شب» به کارگردانی «داريوش فرهنگ»، «فرزند افيون» به کارگردانی «مجيد جوانمرد» و «فريدون مهربان است» ساخته «حميد نعمت الله» اشاره كرد.

وی همچنين فلم «ماراتن در قفس» را با فلمنامه ای از خودش با کارگردانی «نازنین شفیعیان» مقابل کمره برد.

داستان این فلم در مورد جوان معلولی است که عاشقانه سینما را دوست دارد اما کسی او را باور ندارد و تنها آرزویش این است که پس از مرگش او را در قطعه هنرمندان دفن کنند.

شهریاری در سال 1390 در سريال «وضعيت سفيد» به كارگردانی «حمید نعمت الله» حضور یافت که مهم ترین نقش آفرینی وی محسوب می شود.

وی در این سریال نقش «ناصر»، نواسه عمه احترام را بازی کرد. ناصر شهریاری در پیوند با نحوه حضور در این سریال چنین گفته است: من هرگز برای ایفای نقش در فلم ها و سریال ها از کسی تمنا نمی کنم بلکه از من دعوت می شود، اما برای اين سريال به آقای «نعمت الله» پيشنهاد دادم كه خيلی مايلم دراين سريال باشم و بسيار هم از اين انتخابم راضی و خوشحال هستم.

اين سريال مربوط به سال 1366 است و دورانی است كه من كودكی 8 ساله بودم و جنگ آن زمان را تجربه كرده بودم.دوست داشتم با اين انتخابم به زمان كودكی خودم برگردم.

از ديگر تجربه های كاری ناصر شهریاری نقش آفرینی در فلم های تلویزیونی، «مرخصی»، «چتر سفيد» و «این آخرين سفر» می باشد..

فلمنامه های «بزرگراه»، «به خاطر مادرم»، «ترانه های ناتمام»، «در غربت»، «چهار عمل اصلی»، «هيچ كجا بهتر از خانه نيست» از جمله کارهای وی در عرصه فلمنامه نویسی است. 

گفتنی است ناصر شهریاری فلم نيمه بلند داستانی «24 ساعت مرخصی» را در مقام کارگردان مقابل کمره برده است.

همچنین آخرین قسمت سریال «وضعیت سفید» ساعت 20 به وقت تهران ،21 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «وضعیت سفید»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر