نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3400
-
الف
+

سریال «لحظه گرگ و میش»؛ بلندپروازی های سروش او را به دام می اندازد

در این ویدیو خلاصه ای از مهم تریم وقایع قسمت سی و چهارو سریال «لحظه گرگ و میش» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2 ،سریال «لحظه گرگ و میش» یک مجموعه 50 قسمتی است از فراز و فرودهای زندگی خانواده ای که از دهه 60 آغاز میشود و با پشت سر گذاشتن حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی در زمان حال خاتمه می یابد.

در قسمت های ابتدایی این سریال، عاشقانه های یاسمن و حامد توجه مخاطبان را به شدت به تماشای این سریال جلب کرد. اما رفته رفته با ماجراهایی که در قلب این داستان رخ داد این دو جوان عاشق به طور ناخواسته ای از هم جدا شدند چرا که خبرها حاکی از آن بود حامد در جنگ به شهادت رسیده است. یاسمن با شنیدن خبر شهادت حامد پس از مدت کوتاهی تن به ازدواج با فردی به نام سروش با بازی «نیما نادری» داد که او نیز همسرش را به علت بیماری هولناک سرطان از دست داده بود.

لحظه گرگ و میش

سروش پس از اتمام تحصیلش در رشته پزشکی وارد شفاخانه شد و  برای رسیدن به آرزوهایش ره صد ساله را یک شبه و با خلاف طی کرد. اما این پایان قصه سروش نیست چرا که سروش در این راه با دو کلاهبردار به نام های مریم و سیامک زیوری آشنا شد که آنها نیز برای به دست آوردن ثروتش او را وارد بازی برج سازی در دبی کردند.

در قسمت سی و چهارم سریال «لحظه گرگ و میش می بینید سروش از آرزو های دور و دراز و حسرت هایش برای «مریم» صحبت می کند و ...

سریال «لحظه گرگ و میش» هر شب ساعت 19:00 به وقت کابل، 18:00 به وقت تهران و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «لحظه گرگ و میش»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر