نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2186
-
الف
+

بازیگر سریال «غنچه و خاله جون کوکب» کرونایی شد

«رابعه اسکویی» بازیگر سریال «غنچه و خاله جون کوکب» کرونا گرفت.

به گزارش آی فیلم2، نزدیک به 9 ماه است که از اعلام ورود ویروس کووید ۱۹ به ایرن گذشته است. پس از یک دوره فروکش کردن بیماری در ماه های ثوور و جوزای سال روان، بار دیگر موج کرونا سربرآورده و آمار مبتلایان و درگذشتگان این بیماری، فزونی یافته است.

در این میان، آن گروه از هنرمندان که خود، درد و رنج بیماری کرونا را کشیده‌اند، در پیام‌هایی هشدارآمیز، از تجربه تلخ خود در مقابله با ویروس کووید ۱۹ گفته و نوشته‌اند.مروری به فهرست هنرمندانی که به کرونا مبتلا شده و بیماری آن‌ها رسانه‌ای شده، نشان دهنده این واقعیت است که ویروس کووید ۱۹ در کمین همه آدم‌ها نشسته و سرشناس و گمنام، کوچک و بزرگ، دارا و ندار و ... نمی‌شناسد.

حال پس از رسانه ای شدن ابتلای هنرمندانی چون «محمدرضا گلزار»، «مهران رجبی»، « ،«لیلا بلوکات »، «یکتا ناصر»، «بهاره رهنما »، «نرگس محمدی »، «علی اوجی » ، «بهنوش بختیاری »، «فقیهه سلطانی» ،«شهره سلطانی»  ،«دنیا مدنی»، خبرها حاکی از ابتلای «رابعه اسکویی» بازیگر سریال «غنچه و خاله جون کوکب» به این ویروس خطرناک است.

گفته می شود که مصروف ایفی نقش در سریال کمیدی «نوروز زنگی» بوده، گرفتار ویروس کرونا شده است.

این در حالی است که به دنبال شیوع ویروس کرونا در بین هنرمندان، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در  تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان صدا و سیمای ایران درخواست کرده با توجه به شیوع کرونا هرچه سریع‌تر نسبت به توقف پروژه‌های سینمایی اقدام کنند.

گفتنی است فلم «سوغات فرنگ » و سریال های «ستایش1»، «دانی و من» و «غنچه و خاله جون کوکب » با نقش آفرینی «رابعه اسکویی» از آی فیلم2 نشر شده است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر