نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2148
-
الف
+

«ثریا قاسمی» از آخرین فعالیت های هنری اش گفت

«ثریا قاسمی» بازیگر کهنه کار تیاتر، سینما و تلویزیون ایران از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ثریا قاسمی» بازیگر محبوب و کهنه کار تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را اکنون در سریال «در قلب من» شاهد هستند، از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری سخن گفت. 

«ثریا قاسمی» گفت: زنده ام و زندگی می کنم، انتظار خاصی هم از زندگی ندارم، طی ماه های گذشته مثل تمامی مردم سعی بر رعایت نکات صحی را داشتم، بالاخره من تافته جدا بافته از مردم نیستم.

وی درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر می‌توان گفت که هم هستم و هم نیستم، به این معنی که اگر کار خوبی باشد و نقش را دوست داشته باشم بازی می کنم، اما دیگر اصراری هم بر مداومت و حضور همیشگی در عرصه بازیگری ندارم. 

بازیگر سریال «در قلب من» در پیوند با همین موضوع ادامه داد: مثل همه دوستان و همکاران بازیگرم، من هم طبیعتا طی ماه های گذشته تحت تاثیر بیماری کرونا بوده ام، پیشنهادات مثل قبل نیست، البته خوشبختانه همچنان پیشنهاد بازی دارم و سعی می کنم از میان آن ها بهترین را انتخاب کنم.

بانو قاسمی درباره نحوه انتخاب نقش برای بازی در آثار سینمایی و تلویزیونی به میزان گفت: واقعیت امر بلند یا کوتاه بودن فلم، کم یا زیاد بودن نقش برای من اهمیتی ندارد، سعی می کنم خودم را در یک نقش و به بهترین شکل ممکن ارائه دهم، این تنها چیزی است که برای انتخاب اثر به آن فکر می کنم. 

وی با اشاره به تعطیلی سینماها به دلیل شیوع موج تازه بیماری کرونا خاطرنشان کرد: کرونا مشکلی جهانی است، به ایران ختم نمی شود، پس اگر مشکلی هست و چالشی ایجاد شده فقط مختص به ما نخواهد بود، در این ایام همه باید تا آنجا که ممکن است رعایت کنیم تا هرچه سریعتر این بیماری از بین برود.  

«ثریا قاسمی» متولد 28 قوس(آذر) 1319 در تهران است و مرحوم «حمیده خیرآبادی» است.

وی اوایل دهه ۱۳۴۰ با گویندگی رادیو کار حرفوی خود را شروع کرد و سپس به تیاتر و دوبله روی آورد.

این بازیگر پس از این که به خاطر بازی در فلم «مارال» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشنواره فلم فجر در سال ۱۳۷۹ شد، توانست فرصت ایفای نقش های متفاوت تری را هم پیدا کند که بازی در «شام آخر» و «دختر شیرینی فروش» از آن جمله بود.

بازی کوتاهش در «شام آخر» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشن خانه سینما برای او به همراه داشت.

دو سریال تلویزیونی «در پناه تو» و «شب دهم» با بازی «ثریا قاسمی» محبوبیت فراوانی پیدا کرد. 

وی در سال ۱۳۹۵ در سی و پنجمین جشنواره فلم فجر به خاطر بازی در فلم سینمایی «ویلایی‌ها» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

«آوای باران»، «کلاه پهلوی»، «او یک فرشته بود»، «خانه ای تاریکی»، «پس از باران»،«در پناه تو» و «خانه پدری» با بازی بانو قاسمی پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است. 

گفتنی است که سریال «در قلب من» هم اکنون با بازی بانو قاسمی هر روز ساعت 16 به وقت تهران، 17 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «در قلب من»

تماشای سریال «در پناه تو»

تماشای سریال «آوای باران»

تماشای سریال  «کلاه پهلوی»

تماشای سریال «او یک فرشته بود»

تماشای سریال «خانه ای تاریکی»

تماشای سریال «پس از باران»

تماشای سریال «خانه پدری»

تماشای سریال «شب دهم» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر