نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2503
-
الف
+

فراخوان دومین جشنواره ادبی ماوراء منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره ادبی بین‌المللی ماوراء، ویژه شاعران، نویسندگان و منتقدان افغانستان، تاجیکستان و سایر فارسی‌زبانان جهان منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، فراخوان دومین جشنواره ادبی بین‌المللی ماوراء، ویژه شاعران، نویسندگان و منتقدان افغانستان، تاجیکستان و سایر فارسی‌زبانان جهان، از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و خانه ادبیات مستقل افغانستان منتشر شد. 

«الهه رضایی» مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان اصفهان گفت: دور نخست جشنواره ادبی ماوراء نیمه دوم سال ۱۳۹۸، به‌منظور پاسداشت زبان فارسی، میراث کهن ملت افغانستان و شکوفایی هرچه بیشتر ادبیات این سرزمین، با حضور تعداد زیادی از شاعران و نویسندگان افغانستانی در اصفهان برگزار شد. 

وی ادامه داد: در دومین دوره این جشنواره نیز نمی‌اندیشیم، مگر به فردایی روشن و سرشار از امید و می‌کوشیم تا با نگاه به افقی تابان برای همه فارسی‌زبانان، پنجره «ماوراء» را به‌منظور گسترش و پاسداشت زبان و ادب فارسی بگشاییم. 

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان اصفهان با اشاره به اینکه موضوع این جشنواره آزاد است، به ایسنا گفت: جشنواره ماوراء در سال روان، بخش‌های شعر (سنتی و آزاد)، داستان کوتاه، نقد ادبی و کتاب را ویژه شاعران و نویسندگان و منتقدان افغانستان دارد و در بخش دیگر خود نیز پذیرای شعر، داستان، کتاب (مجموعه شعر و داستان) و ترجمه تمام متون ادبی به فارسی، از سوی فارسی‌زبانان و فارسی آموزان سراسر جهان است.

رضایی توضیح داد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ادبی بین‌المللی ماوراء، تا ۳۰ قوس(آذر) سال روان فرصت دارند با کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ارسال اثر از درگاه این جشنواره در فضای مجازی، آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر
زهره (صابر هروی )

باعرض سلام و حرمت محضر بزرگواران و مدیر مسول باعظمت ساید وزین (ماورا) ، مسرورم از اینکه با شما عزیزان معرفت پیدا کردم . ساید پربار (ماورا ) روزنه امید برای نسل ما ! چند قطعه شعر ناهمگونم را جهت سهم گیری در جشنواره ادبی ماورا فرستادم امیدوارم بدست آورده باشید ، قبلاً مدیون مهر تانم با صمیمیت : زهره (صابرهروی )

کاربر مهمان

سپاسمندم !