نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2206
-
الف
+

« تهاتر» اولین تجربه فلم سازی «زیبا کرمعلی »

فلم کوتاه «تهاتر» به عنوان اولین تجربه کارگردانی «زیبا کرمعلی» در سی و هفتمین دوره جشنواره فلم کوتاه تهران حضور دارد.

به گزارش آی فیلم 2 ،فلم کوتاه داستانی «تهاتر» به کارگردانی مشترک «زیبا کرمعلی» و «عماد آراد» در سی و هفتمین دوره جشنواره فلم کوتاه تهران حضور دارد. 

«زیبا کرمعلی» با بازی در فلم سینمایی «لاتاری» ساخته «محمدحسین مهدویان» که هفته گذشته از شبکه آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان نشر شد خیلی زود به شهرت رسید.

این بازیگر جوان سینمای ایران سعی کرد با فاصله گرفتن از بازیگری به سراغ علاقه‌اش در فلمسازی برود و «تهاتر »به عنوان اولین تجربه کارگردانی او در جشنواره فلم کوتاه تهران حضور دارد.

فلمسازی برای وی آنقدر جدی است که چند پیشنهاد بازیگری را در برهه ساخت فلم رد کرده است. 

حضور بازیگران مطرحی همچون «سارا بهرامی» و «علیرضا ثانی‌فر»در «تهاتر » نشان می‌دهد این فلمساز جوان به این عرصه جدی نگاه می‌کند.

«زیبا کرمعلی» در یک مصاحبه در خصوص ورود به عرصه فلم سازی گفته است : من دانش آموخته رشته کارگردانی سینما هستم و طبیعتا با دغدغه و هدف ساخت فلم وارد این شاخه شدم و این علاقه از آن زمان با من بود تا وقتی که شرایط مهیا شد.

وی همچنین گفته است: ایده اولیه این فلم از یک اتفاق واقعی الهام گرفته شد که پس از نگارش دستخوش تغییرات فراوان شد. آن زمان من تصمیم داشتم فلم کوتاهی کار کنم که با پیشنهاد آقای «آراد»  تصمیم گرفتیم مشترکا فلمنامه‌ای را با الهام گرفتن از این قصه نگارش کنیم که نهایتا پس از نگارش آن تصمیم بر آن شد که کارگردانی را نیز به صورت مشترک انجام دهیم. 

«کرمعلی» در خصوص قصه فلم «تهاتر» و امروزی بودن این اثر به ایلنا گفت: این  فلم داستان خانواده‌ای است که پسر نوجوانشان برای پنهان نگاه داشتن راز خود باعث ایجاد ماجرایی برای خانواده می‌شود. 

در پیوند بخوانید:

فلم سینمایی «لاتاری » از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود

بازیگران ایرانی که با اولین نقش آفرینی شان مشهور شدند+تصویر

دانلود فلم «لاتاری»

 م ا

نظر شما
ارسال نظر