نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
15623
-
الف
+

«کریم ابرو خفن » سریال «دزد و پلیس » را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «اصغر حیدری» بازیگر نقش «کریم ابرو خفن» سریال «دزد و پلیس» بیستر آشنا می شوید .

به گزارش آی فیلم 2، «اصغر حیدری» بازیگر نقش «کریم » ابرو خفن در سریال «دزد و پلیس» که این روزها از شبکه آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان نشر می شود متولد سال 1341است. 

حیدری

 نام اصلی وی « علی اصغر حیدری کریم‌زاده» می باشد که بیشتر در آثار کمیدی تلویزیون فعالیت دارد.

با اینکه متولد شهر آبادان می باشد اما در تهران بزرگ شده است، پدرش نیز تهرانی بوده اما مادرش اهل شهر زیبای شیراز می باشد.

سال 1368 در حالی که 27 سال سن داشت، در قامت تهیه کننده وارد کارهای هنری شد تا اینکه سال 1372 با فلم سینمایی «همسر» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده» بازیگری را شروع کرد و حالا یکی از کمیدین های پرآوازه ایران می باشد.

«حیدری» بازی در تلویزیون را سال 1381 با سریال« پاورچین»  به کارگردانی «مهران مدیری» شروع کرد تا اینکه در پنجمین تجربه تلویزیونی اش با سریال «شب های برره » در نقش داکتر «جکول» مشهور شد.

اصغر حیدری

این بازیگر ایرانی در سریال های «پاورچین» به کارگردانی «مهران مدیری » ،«هم نفس » به کارگردانی «مهدی فخیم زاده»، «نقطه چین» ،«جایزه بزرگ »، «متهم گریخت» به کارگردانی «رضا عطاران»، «چارخونه » به کار گردانی «سروش صحت»، «مسافران » به کارگردانی «رامبد جوان » ، «ساختمان پزشکان» به کارگردانی  «سروش صحت» ،«پژمان» ، «خروس» به کارگردانی «سعید آقاخانی» ، «گسل» و «زیر خاکی » به کارگردانی  «جلیل سامان » نقش آفرینی کرده است.

اصغر حیدری

«زیر نور ماه» ،«چند میگری گریه کنی » ،«یتیم خانه ایران » «دم سرخ ها» از جمله فلم های سینمایی است که «اصغر حیدری» در آن ها بازی کرده است .

م ا 

نظر شما
ارسال نظر