نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2338
-
الف
+

نشر اولین قسمت از سریال پولیسی «معما» از آی فیلم2

قسمت اول سریال «معما» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2  «معما» یک سریال تلویزیونی درژانر پولیسی محصول سال 1382 به کارگردانی «محمدرضا آهنج» ، «حسین قاسمی جامی» و «مسعود آب‌پرور»  و تهیه‌کنندگی «منصور سهراب‌پور» می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: آمر جنایی «آذین» در مسیر کاری خود با دوسیه های گوناگون جنایی روبه رو می‌شود او به همراه دستیارش سروان «صبوری» سعی درحل معمای روی داده دارد و حل هر کدام از این دوسیه ها شکل دهنده یک قسمت از سریال «معما » می‌باشد.

«محمد کاسبی» ،«مجید مظفری» ، «روشنک عجمیان»، «افشین سنگ‌چاپ» ، «فقیهه سلطانی»، «بهمن دان»، «احمد میررفیعی»، «اکبر احمدی» ، «الهام حمیدی»، «ایرج میررفیعی» ،«بیوک میرزایی» ، «پروین میکده»، «جعفر دهقان» ،«حدیث فولادوند» ، «حمید دلشکیب» و «عبدالرضا زهره کرمانی» در این  سریال ایفای نقش کرده اند.

در قسمت اول «معما» که امروز از آی فیلم2 نشر می شود می ببیند که آذین و دستیارش با یک دوسیه قتل روبرو می شوند که حل آن به نظر ساده می رسد اما با شروع بازجویی ها متوجه می شوند که...

سریال «معما» هر روز 18:00 به وقت کابل، ساعت 17:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «معما»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر