نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5856
-
الف
+

سینماهای هند در شرایط کرونایی بازگشایی شدند

در این گزارش از آخرین اخبار سینمای هند باخبر می شوید.

به گزارش آی فیلم2، سینماهای هند با وجود افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، پس از هفت ماه تعطیلی، از روز گذشته بازگشایی شدند.

طبق اعلام مقامات هند، سینماها، تیاترها و مجتمع های نمایشی با حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت، مجاز به بازگشایی هستند.

انتظار می‌رود که وزارتخانه‌های این کشور استندرد‌های بیشتری را که سینما‌ها ملزم به رعایت آن هستند منتشر و اعلام کنند.

به دنبال شیوع کرونا از نیمه ماه مارچ به این‌سو، حدود ۱۰ هزار سینما در هند تعطیل شدند و با وجود اینکه دیگر بخش‌های اقتصادی این کشور از یکم جولای اجازه از سرگیری فعالیت‌های خود را گرفتند، اما اکثر ایالت‌ها در این کشور سینما‌های خود را بسته نگه داشتند.

پایان فلمبرداری رادهه

در این بین فلم های بسیاری اکران نشدند و یا ساخت آنها متوقف گردید، فلم «رادهه(Radhe)» که یکی از فلم های مورد انتظار سینمای هند است، به مدت ۷ ماه با تعویق روبرو شد و خبرهای جدید از «سلمان خان» حاکی از اتمام فلمبرداری آن می باشد.

فلم رادهه قرار بود در عید فطر سال روان به طرفداران این هنرپیشه تقدیم شود اما گسترش ویروس کرونا و قرنطینه مردم هند، موجب تاخیر اکران آن شد.

سانجی دت به سینما باز می گردد

«سانجی دت» هنرپیشه مشهور و کهنه کار 68 ساله سینمای هند در حالی که به تازگی به سرطان مبتلا شده است، تصمیم گرفته که حرفه بازیگری خود را همچنان ادامه دهد.

این بازیگر هندی در هفته های اخیر مصروف فلمبرداری فلم اکشن و تاریخی «شمشیرا» بود اما پروسه تداوی او باعث شد که فلمبرداری فلم متوقف شود.

سانجی دت برای بازی در دنباله یک اکشن موفق باید ریش‌هایش را بلند کند و قرار است از ماه آینده در این پروژه بزرگ مقابل کمره برود، او که ظاهرا به دلیل تداوی کیمیاوی وزن کم کرده، گفت که برای افزایش وزن مصروف تمرین است.

گفتنی است سینماهای هند در حالی گشایش می‌یابند که ۷ میلیون و ۳ صد هزار تن در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین