نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8132
-
الف
+

گمانه زنی درباره مرگ « سوشانت سینگ راجپوت» 2 رسانه هندی را به دردسر انداخت

ستاره های بالیوود از دو رسانه تلویزیونی معروف هند به اتهام بدنام کردن سینمای بالیوود شکایت کردند.

به گزارش آی فیلم 2 ،«شاهرخ خان» «امیر خان» «سلمان خان» و «آکشی کومار» از 2 رسانه هندی درباره نوع پیگیری مساله مرگ مشکوک «سوشانت سینگ راجپوت» شکایت کردند و این رسانه ها از جانب این بازیگران پرآوازه به بدنام کردن صنعت سینمای بالیوود متهم شدند.

این ستاره های بالیوودی با تنظیم کردن دادخواستی علیه 2 رسانه «Republic TV» و «Times Now» خواستار پرهیز از  اظهارات غیرمسئولانه، تحقیرآمیز و افترا آمیز علیه بالیوود و هنرمندان شدند.

در این شکواییه این چنین آمده است : این دو کانال تلویزیونی سر خود به پیگیری و انتشار تحقیقات خود در مورد دوسیه مرگ «راجپوت»  اقدام کرده اند و به صورت فعال به جای محکمه  اقدام کرده و تصمیم می گیرند و خروجی تحقیقات خود را در رسانه هایشان منتشر می کنند و بسیاری از بالیوودی ها را تنها بر اساس شواهد خود متهم کرده و گناهکار می دانند.

فارس نوشت: هنوز هیچ یک از کانال های تلویزیونی نام برده به این شکایت چهره های بالیوودی واکنشی نشان نداده اند.

اما «ناویکا کومار»، سردبیر ارشد «Times Now»، روز دوشنبه در توئیتی نوشت:« اگر برای عدالت مبارزه می کنید پس ادله خود را به محکمه تحویل دهید

جسد «سوشانت سینگ راجپوت»  هنرپیشه 34 ساله بالیوودی که به تازگی به شهرت رسیده بود در تاریخ 4 جون (ژوئن)  در خانه اش پیدا شد. پولیس هند، علت مرگ را خودکشی اعلام کرده بود اما این دوسیه هنوز در دست بررسی است.

بیشتر:

«سوشانت سینگ راجپوت» بازیگر تازه به شهرت رسیده بالیوود خودکشی کرد

بالیوود در سوگ بازیگر جوانی که خودکشی کرد

شک و تردید پولیس از علت اصلی مرگ «سوشانت سینگ راجپوت»

پشت پرده خودکشی ستاره های سینمای هند

«اکشی کومار» سکوت خود را در مورد مرگ «سوشانت» شکست

م ا

نظر شما
ارسال نظر