نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2155
-
الف
+

امشب در روز حسرت؛ «مسعود» فریده را تهدید به مرگ می کند

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت 11 سریال « روز حسرت » را تماشا می کنید .

 همه انسان‌ها روزی می‌میرند و در آن دنیا، برای آنان طوری تعیین خواهد شد که در این دنیا چگونه زندگی کرده‌اند، یعنی کارنامه اعمال آنان محاسبه خواهد شد و در قیامت سرنوشت دیگری برای آنان رقم می‌خورد، و در این بین انسان‌هایی که در طول زندگی‌شان کارنامه خوبی از خود به جای گذاشتند، با خیال راحت در انتظار قیامت در عالم «برزخ »می‌مانند، اما آنانی که کارنامه خوبی از خود بر جای نگذاشتند، در حسرت روزهایی هستند که فرصت را غنیمت نشمردند و زندگی را بیهوده گذراندند.

به گزارش آی فیلم 2 ، سریال « روز حسرت» در ژانر ماورایی با موضوع برزخ بهشتی و جهنمی به کارگردانی «سیروس مقدم»  هر روز ساعت 19 به وقت تهران،ساعت 20 به وقت کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

داستان این سریال درباره یک بانوی وکیل مدافع است که یک شب خواب عجیبی می‌بیند. او در خواب خود گوشه‌هایی از عالم «برزخ» را مشاهده می کند و پس از دیدن همین خواب است که اتفاقات عجیب و غریبی در خانواده وی رخ می‌دهد.

هنرمندانی مانند «افسانه بایگان»، «فرامرز قریبیان»، «پوریا پورسرخ»، «مهراوه شریفی نیا»، «لیندا کیانی»، «شهربانو موسوی» و «رحیم نوروزی» در این سریال  به ایفای نقش پرداخته اند.

امشب در قسمت 11سریال «روز حسرت» میبینید «فریده» به محکمه رفته، «مسعود»  را از  باردار بودنش باخبر کرده و از طلاق امتناع می کند، مسعود او را تهدید می کند  و فریده ناچار می شود برای فرار از این موضوع سراغ خسر خود برود و از او طلب کمک کند...

دانلود سریال روز حسرت 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر