نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4416
-
الف
+

آنچه امروز در قسمت آخر سریال «در پناه تو »می بینید +ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «در پناه تو» را می بینید.

به گزارش آی فیلم 2، قسمت آخر سریال «در پناه تو» امروزساعت  16 به وقت تهران ،ساعت 17 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان ازشبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«در پناه تو » به کارگردانی «حمید لبخنده» بر اساس فلمنامه ای از «علیرضا طالب زاده»، سال 1375 از رسانه ملی ایران نشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

دلیل اصلی اثرگذاری این سریال را باید در «جوان‌گرایی» آن دانست. جوان‌گرایی در این سریال در تمام ارکان آن از انتخاب موضوع تا انتخاب بازیگران وجود دارد.

این جوانگرایی  اصلا به معنای نادیده گرفتن سنت‌ها نبود. استفاده از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در کنار چهره‌های جوان در این سریال نشانه هوشمندی کارگردان در ارج نهادن به سنت ها است. در این سریال در کنار نقد از برخی از سنت‌های غلط مثل دخالت‌های مادر «رامین» در زندگی خصوصی یک زوج جوان، تلاش شده بود تا سنت اصیل همواره در کنار جوانان حضور داشته باشد.

رابطه بسیار صمیمی پدر و مادر «محمد »با بازی «سعید پورصمیمی» و «ثریا قاسمی» با این جوان است به‌طوری که وقتی محمد عاشق می‌شود اولین کسی که می‌فهمد پدر اوست آن هم فقط از طرز رفتار پسرش،می‌تواند الگوی مناسبی برای خانواده‌ها برای ارتباط با نسل جوان باشد.

در قسمت آخر سریال «در پناه تو »مشاهده می کنید که «محمد» با نقش آفرینی مرحوم «حسن جوهر چی »برای متقاعد کردن مریم برای ازدواج به دنبال «گلناز» می رود تا فرزند خواندگی گرفتن دختر خردسن تمضینی برای آینده زندگی مشترکشان باشد اما ....

دانلود سریال در پناه تو 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر