نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2426
-
الف
+

«پوراندخت مهیمن» از نقش خود در سریال درحال نشر آی فیلم2 گفت

«پوراندخت مهیمن» از ایفای نقش «افتخار » در  سریال «وضعیت سفید» گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «پوراندخت مهیمن» بازیگر نقش «افتخار» در سریال در حال نشر «وضعیت سفید» طی یک مصاحبه در خصوص ایفای نقشش در این سریال صحبت کرد.

بانو « پوراندخت» در  سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی «حمید نعمت ‌الله» ایفاگر نقش «افتخار» عروس بزرگ خانواده است، عروسی که نه تنها با خشوی خود مهربان است که حتی به نوعی جای خالی دختران همیشه درگیرش را هم برای او پر کرده است.وضعیت سفید

مهیمن در یک مصاحبه درباره اشتراکات بین خودش و نقش افتخار، اظهار کرده است: به نقش «افتخار» خیلی نزدیک بودم. آقای «نعمت‌ الله» آن قدر باهوش هستند که می دانند کدام بازیگر را برای چه نقشی انتخاب کنند.

 وی افزود: انسان هایی همچون افتخار در جامعه کم است اما چنین افرادی وجود خارجی دارند و اتفاقاً باید نقششان در آثار نمایشی پررنگ شود تا نوعی فرهنگ‌ سازی هم صورت بگیرد

این بانوی بازیگر ادامه داد: افتخار شخصیت مثبت قصه بود و همیشه می خواست بین افراد خانواده گلکار صلح برقرار کند. خیلی حس خوبی به این شخصیت داشتم و خوشحال بودم که سریال را مردم می بینند و نوعی فرهنگ‌ سازی هم صورت می‌ گیرد. مخاطب سریال «وضعیت سفید»، افتخار را می ‌دید که باعث صلح است و می‌ خواهد انسان ها یکدیگر را دوست داشته باشند و باعث ناراحتی و دلخوری هم نشوند.

گفتنی است سریال «وضعیت سفید» با نقش آفرینی «پوراندخت مهیمن» هر شب ساعت 20 به وقت تهران، 21 به وقت دوشنبه از آی فیلم2 نشر می شود.

«افسانه بایگان» ،« ابوالفضل پورعرب» ، « یونس غزالی» ، «رابعه مدنی» ، «علی سلیمانی»، « افسانه چهره ‌آزاد» ، « حمیرا ریاضی »و «عزت الله مهرآوران» از جمله دیگر بازیگران سریال حمید نعمت الله هستند.

«پوراندخت مهیمن » بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی سال 1332در   اصفهان متولد شد.آیینه

 وی در سال 1364 با نقش آفرینی در فصل یک سریال«آئینه» به کارگردانی «غلامحسین لطفی» پا به عرصه بازیگری در تلویزیون گذاشت.

سال 1390 برای بانو «مهیمن» دوره‌ پرتلاشی در عرصه سینما و تلویزیون است وی در این سال در فلم های  «اکباتان» به کارگردانی «مهرشاد کارخانی» ،« خنده در باران »به کارگردانی «داریوش فرهنگ»، « قلاده های طلا » به کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» و در  سریال های  «تا ثریا»  به کارگردانی «سیروس مقدم» ، «وضعیت سفید»  به کارگردانی « حمید نعمت‌الله» و « مهمانان ویژه » به کارگردانی« سید جواد رضویان»  نقش آفرینی کرد.

 پوراندخت مهیمن یک سال و نیم است که مصروف بازی در سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی «احمد امینی»  و «آرش معیریان» است.

ماه و پلنگ

 سریال های «تولدی دیگر » ،« آخرین ستاره شب»، «فروشگاه » ، «سرنخ » ، «تولدی دیگر » ، «نرگس » ،«پس از باران » ، «باغ گیلاس »، «خانه پدری » ، « دردسر والدین » ،« زیر آسمان شهر 3 » ، «زیر هشت » ،«خداحافظ بچه »، «نیاز » ،« برادر» و «ماه و پلنگ »  از جمله آثاری هستند که این «پوراندخت مهیمن» در آن ها به نقش آفرینی پرداخته است .

م ا 

نظر شما
ارسال نظر