نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2524
-
الف
+

سی‌ وهفتمین جشنواره فلم کوتاه تهران ماه آینده آغاز می ‌شود

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فلم کوتاه تهران ۷ الی ۱۳عقرب ۹۹ برگزار می‌شود

به گزارش آی فیلم2، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فلم کوتاه تهران هفتم تا سیزدهم عقرب(آبان) ماه برگزار می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان، جشنواره تصمیم بر برگزاری به شیوه آنلاین یا حضوری با توجه به شرایط جامعه برگزارخواهد کرد.

همچنین تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری به هر ۲ شیوه نیز در انجمن سینمای جوانان ایران اندیشیده شده و در حال فراهم سازی است.

«انجمن سینمای جوانان ایران» به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد رقابت سازنده بین فلم سازان، سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم کوتاه تهران را برگزار می‌کند.

فلم‌هایی که با رویکردی خلاقانه و نوآورانه بر نشاط اجتماعی، امید به آینده، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد، انسجام ملی و توجه به سرمایه‌های اجتماعی تأکید می‌کنند در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فلم کوتاه تهران، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فلم کوتاه تهران در دو بخش «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فلم کوتاه تهران به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره‌های فلم کوتاه در جهان و خاورمیانه از سوی انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود و تاکنون سی‌ و سه دوره آن برگزار شده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر