نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6421
-
الف
+

«جکی چان» 10 بار جانش را به خطر انداخت + ویدیو

در این گزارش سکانس هایی را تماشا می کنید که «جکی چان» برای ایفای آن ها جانش را به خطر انداخت.

به گزارش آی فیلم2، دنيای ورزش های رزمی علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارد و از زمانی که هنرهای رزمی وارد دنيای سينما شد نيز بر جذابيت آن بيش از پيش افزوده شد. شايد اولين کسی که به طور جدی ورزش های رزمی را وارد دنيای سينما کرد «بروس لی» رزمی کار و بازيگر پراوازه  سينمای هنگ کنگ و هاليوود بود که البته متاسفانه زياد زنده نماند تا هنر خود را در اين عرصه به نمايش گذاشته و حاصل کار خود ببيند.

بعد از چند فيلم مختصر بروس لی در دنيای هاليوود و به دنبال آن مرگ نابه هنگام او، ديگر کسی نبود که پاسخگوی اشتياق تماشاگران برای فلم های باشد.

هر چند که پس از مرگ بروس لی تب فلم های رزمی سينمای جهان به خصوص سينماي هنگ کنگ را فرا گرفت که همه تقليدهايی مضحک از فلم های بروس لی بودند، اما تا اوايل دهه 1980 و ظهور ستاره یی جديد در سينمای هنگ کنگ به نام «جکی چان» کسی نتوانست خود را جانشينی مناسب برای بروس لی نشان دهد.

«جکی چان» بازیگر و کارگردان مشهور سینمای اکشن و کمیدی که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد، برای ایفای نقش در آثار سینمایی هنگام فلمبرداری سختی ها و آسیب های بسیاری را متحمل شده تا جایی که در برخی صحنه ها نزدیک بوده جانش را از دست بدهد.

«جکی چان» در خانواده‌ای متعلق به طبقه کارگر هنگ‌کنگ متولد شد و در ابتدای ورود به حرفه فلم‌ سازی در فلم‌های «اژدها وارد می‌شود» و «خشم اژدها» به عنوان بدل‌کار ایفای نقش نمود.

به گفته «جکی چان»؛ طبیعت پرخطر کارش در سینما به عنوان یک بدلکار به او روحیه یک انسان بی پروا را داد و طی سالهای بازیگری اش بارها جانش را به خطر انداخته است. 

در واقع وی تاکنون برای بازی در فلم هایش بارها شکستگی استخوان های دست، پا و ... را تجربه کرده است. از همین رو بسیاری وی را یک دیوانه خطاب می کردند که زندگی خود را به خطر می انداخت تا بتواند بهترین نقش را از خود برجای بگذارد. 

او تاکنون در بیش از ۱۵۰ فلم بازی کرده و بنا بر آمار مجله «فوربس» یکی از پولسازترین بازیگران جهان است. ثروت چان در حدود ۳۵۰ میلیون دالر تخمین زده می‌شود.

در ویدیوی بالا، سکانس هایی از فلم هایی را تماشا می کنید که «جکی چان» برای ایفای آن ها جانش را به خطر انداخت.

بیشتر بخوانید :  

حضور آمیتاب باچان و جکی چان در یک فلم ترسناک

دیدار هرتیک روشن و جکی چان در چین + عکس

م ح

نظر شما
ارسال نظر